Ambient/Chill/Soundscape artiest gezocht voor live act

Opa Bokma

Psychedelisch lid
Op zaterdag 26 maart organiseren wij een Chill Out feest in de Bar en Boos in leiden. Voor die avond zoeken wij een live artiest die daar een Ambient/Dub/Chill Out/Soundscape (semi-) liveset wil komen spelen.
Normaal organiseren wij psytrance (goatrance) feesten, dus het is een pré als je psychedelische Ambient speelt, maar we staan voor heel veel open. Het is ook geen bezwaar als je van ambient wat wil opbouwen naar wat meer dansbaar (graag zelfs ;) ). Het zou mooi zijn als je een promo ergens online hebt staan of kan mailen!

Het feest heet "Chill Inn" en zal dus in de Bar en Boos in Leiden gehouden worden. Dit is een kleine kraakkroeg (onderdeel van vrijplaats Koppenhinksteeg) in het centrum van Leiden. De capaciteit is een kleine honderd man, maar omdat de dansvloer gedeeltelijk "chill" gemaakt wordt zullen we die avond niet te veel mensen binnen laten.

Het is een low-budget feest, dus we kunnen je maar een kleine vergoeding aanbieden (maar ook: gratis bier :biertje: en een gezellige avond!). Lijkt je dit wat? Stuur dan een mailtje naar ondertekende (bor@psyhead.net) of reageer in dit topic.

Ik kijk uit naar jullie reacties! :dj:

--
Rob
Cosmic Combination

Hey ROb,

Klinkt interessant. Op zich hebben wij daar wel zin in. Het enige probleem is dat we niet gratis komen gezien de hoeveelheid apparatuur die we mee moeten nemen/aansluiten etc.

In mijn signature staan links naar twee tracks. De muziek is wel dansbaar maar een half uur soundscapes is geen probleem.

Ik zou zeggen, luister de tracks eens en neem contact met me op.

Ik hoor het wel.

greetz

hadi opa bokma :)

prober ook The Well <<< click
... voor het geval je die nog ni kende ;)

en Arctone <<< click
... die deed afgelopen vrijdag nog een live set in de Havana (a'dam)
waar hij mij vergezelde tijdens de World Trance Dance avond.

vooral Arctone (Seb') komt goed in de richting van ambidelic.
The Well de laatste tijd een stuk meer, maar toch in de richting van ambient en spheric electronics.
stuur anders een mailtje naar info@the-well.nl voor wat demotracks.

samen doen ze trouwens een ander projekt, genaamd Conch.

:: tjekkitout ::

... en nu ik die namen op een rijtje zet ... is alweer een lange poos gelee
maar Seb', The Well en ik hebben nog eens de chill gedaan in de LVC,
feestje van Cosmic Circus volgens mij .. wat vliegt den tijd :gaap: :D

Hey Sanne, dank je voor je reply man!

Ja, The Well zegt mij wel wat. Ik weet alleen niet meer waar ik ze van ken. Misschien hebben ze wel eens op een van de eerste edities van Dance Valley gespeeld. (waar ik natuurlijk alleen maar voor de Psy kwam ;) )
Ik zie dat ze allebei op Full Moon spelen dit jaar? Argh, en ik wou nu net naar Landjuweel gaan! Nog lastiger kiezen...

Ik zal eens contact met ze opnemen, maar ik heb wel een gevoel dat ze boven ons budget zitten. Maar, nooit geschoten is altijd mis! :)

Kom jij dan ook nog ff kijken in het immer gezellige Leiden? Ik dacht dat ik zoiets van Floor had opgevangen... Hoe was groningen trouwens?

Oja, DSIL, heb jij mijn mailtje ontvangen?

Dank je voor je aanbod Blieb, maar we zoeken een live act. Mocht er nog een gaatje vrij zijn voor een dj zullen we aan je denken.

Da's mooi Dsil! :biertje: Ik had nog nix van je gehoord, dus ik dacht kvraag het maar even.

Origineel geplaatst door Opa Bokma
Ja, The Well zegt mij wel wat. Ik weet alleen niet meer waar ik ze van ken. Misschien hebben ze wel eens op een van de eerste edities van Dance Valley gespeeld. (waar ik natuurlijk alleen maar voor de Psy kwam ;) )
Ik zie dat ze allebei op Full Moon spelen dit jaar? Argh, en ik wou nu net naar Landjuweel gaan! Nog lastiger kiezen...

niet op de eerste maar wel een aantal van de laatste ..
en op de Boom, Burning Man, Rainbow Serpent, VooV (waar ik samen met Wallie van The Well draaide)
en noem ze maar op ...
ik denk dat ze voor een prix d'ami wel te prikken zijn, maar zeker weet ik het uiteraard nooit :D

:: toedels ::

Het was inderdaad een fijn feesie! :biertje:
Maar dat kwam ook zeker en vast door jullie fijne set Maks! Jullie sloten mooi aan op de dj voor jullie optreden (incl. jammen tussendoor ;) ) en jullie muziek paste perfect in de avond! We zullen zeker aan jullie denken als we een Chill-out ruimte beschikbaar hebben op een van onze volgende (Psytrance) feesten!

Aan de rest die gereageerd heeft: bedankt voor jullie belangstelling! Het was de eerste keer dat wij een Chill-feest organiseerde, dus de opkomst was lastig te voorspellen. Maar gelukkig bleek het een groot succes te zijn! gezellig druk, een relaxte sfeer en we hebben goede reacties gehad! Dus we hebben besloten verder te gaan met chill feestjes organiseren. Mocht je dus nog interesse hebben om op één van deze feesten te spelen, dan kan je nog steeds contact opnemen met ons!

Back