Mijn monitors staan op dikke schuimmatten (5 cm dik ofzo) op een houten plank. Deze plank hangt met dikke nylon koord aan 4 haken in het plafond. Het nylon koord is wat elastisch en dempt het laatste beetje trillingen. Voorheen kon ik de bassdrums goed voelen als ik mijn vingers tegen de muur hield maar nu is dat al een stuk minder.
Ik heb nog wat schuimrubbermatten liggen die ga ik ook nog aan de muur maken want volgens mij heb ik ook nog wel van die 'klapgalm' in mijn kamertje. Onder de wollen vloerbedekking (met vilt onderlaag) heb ik nog van die groene platen gelegd. Die schijnen ook nog een dBtje of 3 te dempen. Ik woon in een flatje dus tja... altijd rekening houden met elkaar.
-C-
Ik heb nog wat schuimrubbermatten liggen die ga ik ook nog aan de muur maken want volgens mij heb ik ook nog wel van die 'klapgalm' in mijn kamertje. Onder de wollen vloerbedekking (met vilt onderlaag) heb ik nog van die groene platen gelegd. Die schijnen ook nog een dBtje of 3 te dempen. Ik woon in een flatje dus tja... altijd rekening houden met elkaar.
-C-
Nu woont er een alleenstaande man die van 9 tot 5 werkt. Is nog nooit komen zeuren en groet me ook nog altijd even vriendelijk
Niets beter dan een goede verstandhouding met de buren wat het woongenot betreft in de stad.