Kan iemand me vertellen wat voor 'n stijl die zou kunnen zijn?

DjGo

I point mics
Di's ook een track die ik nog had liggen. Wel leuk om te horen wat jullie ervan vinden, zou het werken op de dansvloer en wat is het voor een 'stijl' ?

Impact

... deep house, misschien? niet helemaal, maar toch ... beetje chicago, beetje ouwe styl trance.
doet me ook een b:tje aan ouwe sven van hees denken .. 92/93:styl ... hoe heette dat label ook alweer?
global cuts?
anywave, je track klopt wel, dus die zal niet misstaan op de dansvloer .. vroeg op de avond, dat wel.

waarmee werk je?

Ha Satyr,

bedankt voor je reactie. Sven van Hees, daar heb ik weleens wat van gehoord, dat vond ik niet slecht.

waarmee werk je?

Welke machines denk jij erin te horen?

Goed gehoord hoor. Er zit inderdaad een 'herkenbaar' drex-loopje in. Ik probeer verder altijd te vermijden dat het allemaal te veel naar Reason klinkt en niet al te veel presets as is te gebruiken.

De gehele track is trouwens in Reason gemaakt. Het verbaasde mij, dat je best een overtuigende track kunt componeren in Reason. Je moet er wel wat voor doen, dat wel.

Origineel geplaatst door DjGo
Goed gehoord hoor. Er zit inderdaad een 'herkenbaar' drex-loopje in. Ik probeer verder altijd te vermijden dat het allemaal te veel naar Reason klinkt en niet al te veel presets as is te gebruiken.
check.gif

gehoortest - check

.. waarschijnlijk herkend, doordat de-/eenzelfde loop ooit dagelijks tussen mijn oren heen en weer bewoog :)`

Ik zou het eerder bij techhouse houden, zowat de stijl van mr. C (van the shamen van vroeger). Tof plaatje, maar iets te snel voor mij.

Back