• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Wavestation <-> AX73

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Frer!k

Bedorven lid
Omdat ik weer eens wat anders wil, ben ik op zoek naar iemand die zijn of haar Akai AX73 met mij wil ruilen tegn mijn Korg Wavestation (geen Extended).
De Weefstation is in cosmetisch gebruikte staat, maar technisch gewoon nog ok.
Wie lijkt het wat?
Ben overigens ook wel geïnteresseerd in een meer dan 8 kanaals mixertje met minstens twee aux'en erop.

Nou vooruit, een fijne midicontroller ben ik ook wel voor in.

Goed, hij mag er ook wel voor geld uit -> €150,-

:erm:

Maar een ruil lijkt me leuker.

Potvolblomme...
Jongens, wie maakt me los!

Wegens het niets meer van zich laten horen van een aantal geïnteresseerden :( , een nieuw voorstel:
Korg Wavestation + zo goed als nieuw Behringer UB 1202 mengtafeltje voorrrrrrrr...
€160,-

Hmm, drie mensen hebben gereageerd, maar niet meer dan één keer...
Kennelijk weinig animo voor een mooie synth voor een prikkie?

Skupke

Skupke

Daar ben ik weer met die fijne aanbieding van me! (Behringer tafeltje is inmiddels verkocht, het betreft hier enkel de Wavestation.)
€ 145,- dan maar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back