Kraftwerk in Werchter

Origineel geplaatst door Zoidsity
Dat was in 2002..

Nu komen ze gewoon carpoolend met 1 Mercedes en 4 laptops in de kofferbak. :D

komen ze normaal niet met die 4laptops zoals je zegt en de hele "kling klang" studio in V formaat op de achtergrond met alle equipment die Zoidsity had opgenoemt

whee! wat ben ik blij! Kraftwerk kaartjes voor 013 Tilburg binnen. :L

(scheelt weer naar België gaan)

Trouwens, ik zag dat de grootste zaal van 013 maar een capaciteit heeft van 2200 man. Das veel minder dat Heineken Music Hall vorig jaar. Gek dat het dan nog niet is uitverkocht, aangezien het concert van vorig jaar wel het geval was. Of heeft iedereen zijn geld al aan festivals uitgegeven?

Laatst gewijzigd:
Het verkoopt toch ook minder snel uit omdat ze ook op Werchter staan. Lijkt mij. Ik ga ze daar lekker bekijken en vind het toch wat overdreven dan ook nog een keer naar Tilburg te gaan.

Hiero ook 1 kaarten voor Kraftwerk in 013 :D
Misschien een idee om daar eens wat kennis te maken met wat forumleden ? (verkleden ons als Robot :) )

Kraftwerk was moddervet!

ik zag op t podium 4 laptopjes en wat controllers of iig toetsen. klonk niet alsof t uit de laptoppies kwam, veel te vet..
ik ben blij dat ik ze een keer live gehoord + gezien heb.. die beelden maken t helemaal af

als dit geen muzikale diepgang is wat die gasten doen..

VET

Kraftwerk was idd erg goed. Memorabel vind ik zelfs. Ik had ze al eens gezien, maar dit optreden was echt tien maal beter.

trouwens, waarom zou een laptop niet vet kunnen klinken? je zag ze toch echt spelen en knoppen draaien? waar kwam dat geluid dan vandaan?

vergeet niet dat die mannen zowat ongeveer 30 jaar ervaring hebben met synthese, dat is meer dan de meesten op dit forum. nogal wiedes dat ze dan wel vette sounds uit hun VAIO kunnen toveren.

Het optreden op Werchter was een volledige doordruk van hun vorige tournee, wat eigenlijk wil zeggen dat het weer supervet was...

Respect om tijdens de originele versie van Tour de France (ze hadden net ervoor een remix gespeeld) Eddy Merckx (die net 60 geworden is) in de bloemetjes te zetten, werd duidelijk door het Belgische publiek geapprecieerd met een luid 'Eddy, Eddy' gescandeer :okdan:

Origineel geplaatst door DJ Fuse
als dit geen muzikale diepgang is wat die gasten doen..

:D

Tis jammer trouwens dat ik niet kan vanavond in 013; kwas graag gegaan (zeker na mijn gezeur natuurlijk 8) ), maar het zit er helaas niet in... =(

Posten op het synthforum vanaf werchter :D

alleen jammer van die vreselijk irritante belgische azerty toetsenborden...

Maar Kraftwerk was vet! :)

Jaja Kraftwerk was weer heel goed in 013!!! :okdan: En Florian deed weer lekker serieus en daarna weer supergrappig! ;)

Nog een fotootje van mijn mobiel (niet echt superkwaliteit ofzo):

Attachments

• 013_1.jpg
    013_1.jpg
    77,6 KB · Bekeken: 130
en nog deze:

Attachments

• 013_2.jpg
    013_2.jpg
    83 KB · Bekeken: 125
t coole vind ik dat ze hele lieve melodietjes op zn allermoddervetst brengen.. t klinkt allemaal heel groots en open.. en de graphics zijn eigenlijk een extra spoor in hun tracks.

autobahn was ook te gek dat intro.. donker en scheuren en ineens de kever in beeld te gek

ook het publiek vond ik erg ok overigens. superenthousiast. en ik dacht nog wel dat die vage hippies :) er niets aan zouden vinden, maar t was nog dringen voor een plekkie

Kheb egt super veel respect man voor hun!!:halleluja
Ze doen t met ze 4e !!! en dan te bedenken dan met ze 2e een dj set in mekaar zetten een crisis is!!
met ze 4e alles uit denken en timen en t klinkt ook nog vet net wat richard2000 zegt ze gerbuiken geen overdreven dingen!
:halleluja

Back