Op hun tour voor hun nieuwe album Untilted komen ze langs de Effenaar. Het enige jammere is dat het een woensdagavond betrefd, maar dat houdt mij niet tegen. De avond ervoor staan ze trouwens ergens in Antwerpen.
ik ga de dinsdag naar Antwerpen. kost maar 10 euro (incl. kosten!!) en dan kan ik op woensdag naar Chris Clark, Drop the Lime & End in de Paradox in Tilburg. leuk weekje zo!
Chris Clark had ik ook graag gezien, maar ik kan dinsdag gewoon niet naar antwerpen.
Ik gok er gewoon op dat Chris Clark vast nog wel een keer in Nederland optreed, misschien wel op 5 days off.
Ben beniewd of dat in antwerpen ook zl zijn. Ik vind het wel opvallen, dat alle toffe gigs met de wat bekendere mensen uit de idm scene altijd in het oosten en noorden van het land zijn. Nooit eens in rotterdam ofzo
Was er ook gisteren. Hoorde wel een hemelsbreed verschil tussen live act SND en Autechre zelf...vond Autechre heel erg knap maar miste hier en daar toch iets bovenop de geratel/percussie/... een extra klanktapijtje erbovenop zou het super gemaakt hebben. Wel straf dat je met zo'n muziek toch zoveel volk op de been krijgt. Respect.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.