[track] psychedelische ambient dub...

Mooie sfeer! Lekkere opbouw, met die break op +/- 1 minuut. Enige waar ik nog wat verbetering in aan zou brengen, is de drumloop die je gebruikt, die klinkt in mijn ogen iets te slap, mag wat krachtiger (compressie misschien) en op de voorgrond. Verder :okdan:

swirling stuff

swirling stuff

Erg mooie geluiden.>>>>lekkere groove>>lekker chill
prima werk hier:halleluja
groet,
sus4

begin is goed vaag
vette tricks en effecten

tis totaal niet mijn muziek stijl maar t zit goed inelkaar :okdan:

hey Iznie,
heb je didge uit de kast getrokken? ;)

Klinkt lekker hoor! Coole fx ook.......

De drums en de bas mogen van mij alleen nog wel anders...
De bas zou ik denk ik een paar nootjes uithalen, wat langer spelen en wat dieper filteren...
de drums mogen nog wel wat vetter..

:kimono:

Leuk hoor!

Goede fx'en en ritmes. Die synthsweep zou ik persoonlijk wat anders doen, maar da's slechts een detail.

is er een hele thread met isnieZot titels en jij kiest deze naam voor je track... jammer! :D

Lekker nummertje!

Ik vinnem ook lekker ja. Wel ambient; na een paar keer luisteren kan ik me er nog bijna niets van herinneren. :confused: Misschien erg geschikt als soundtrack bij een film of game (ken je de soundtrack van de eerste Command & Conquer? Die was vet, daar zou dit best goed bij passen). De drumloop vind ik niet te slap (de muziek is ook niet echt fel of zo), maar ik vind de snare wel iets minder. Klinkt een beetje fel/snappy terwijl de rest van de muziek meer laid-back klinkt.

Origineel geplaatst door falafelbiels
wow Isnie,

lekker! :okdan:

hy

luistert lekker isniezot, voor herhaling vatbaar?
jij spuit de ene na de andere uit die brains van jouw

greetz turtel:mexico:

Back