Gratis webspace (512 mb)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door HJHosting
Zozo, wat een thread. Ik ben blij dat jullie de dienst zo waarderen. De ledenstop is overigens weer opgeheven. Wel is er vanaf heden een eenmalige activatie vereist. (Kost iets van anderhalf euri ofzo). Dat dekt de kosten van het dataverkeer enigzins en voorkomt massale misbruik van de dienst.
idd...
Dit kost u _eenmalig_ 1 euro 65 (indien u per telefoon activeert). Daarmee draagt u een klein beetje bij aan het draaiende houden van deze dienst.

maar hoe zit het nu met de leden die al een account hebben, dus die aangemeld hebben VOOR de leden stop?

Origineel geplaatst door gemmetje
alhoewel je van mij geen last zult hebben......
ik heb genoeg aan m'n betaalde 300MB 8)
:D

het is afgelopen met de pret

ik had m,n severruimte lekker vol staan en ik kon eind september niets meer krijgen nou dacht ik de data limiet voor september is op dus in oktober kan het weer maar nu dus oktober nog niets

en heb gemailt en kreeg als antwoord : mijn eenmalige data limiet was op en wil ik het weer kunnen gebruiken moet ik data bij kopen :confused:

beetje irritant dus want ik heb met die mail verschillende registraties staan

op zoek naar een ander dus

Het GRATIS* pakket

Keuze uit veel originele domeinnamen
512 MB webspace
Een origineel e-mail adres
1024 Megabyte POP3 Mailbox
FTP toegang
Inclusief 5 GB dataverkeer
Webmail toegang
4,99 euro per jaar
Verificatie per telefoon, SMS of credit card
Het GRATIS* hostingpakket kost u bijna niets. U krijgt een heleboel voor weinig, en we hoeven niet eens te weten wie u bent. We zijn 100% reclamevrij, en we geven spammers geen kans. HJ Hosting is niet gelieerd aan enig kerkgenootschap en hangt geen enkele religie aan. U heeft keuze uit verschillende domeinnamen, dus u vindt vast wel iets dat bij u past.

* Het GRATIS pakket is niet helemaal gratis. De bijdrage van 4,99 per jaar is ingesteld om misbruik tegen te gaan en ons enigszins te ondersteunen bij het draaiende houden van deze dienst. Als u vanuit Nederland per vaste telefoon activeert kost het u slechts €4,99!

hmzzz. zelfs here jezus probeert je tegenwoordig al af te zetten...

wat nog veel leuker is is dat die hond van een -naam verwijderd- nog steeds niet gereageerd heeft op 20 duizend mailtjes.. ik had een domeinnaam bij hem gekocht betaald via sms en ik heb m niet.. 20 duizend mailtjes verder nog niet en ik zit te denken om 24 flesjes bier vol te laten lopen met benzine en daar wat oude vodden in te steken..

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door DJ Fuse
wat nog veel leuker is is dat die hond van een -naam verwijderd- nog steeds niet gereageerd heeft op 20 duizend mailtjes.. ik had een domeinnaam bij hem gekocht betaald via sms en ik heb m niet.. 20 duizend mailtjes verder nog niet en ik zit te denken om 24 flesjes bier vol te laten lopen met benzine en daar wat oude vodden in te steken..

lol... here jezus kan der wat van...

waarom geen 5 liter bacardiflessen?

Last edited by a moderator:
ja niet betalende leden (duys ook niet de gratis pakketten hoewel je daar nu wel voor moet betalen)
kunnen alleen bellen

de mail service is voor mensen met een basis of plus pakket zijde ze me

maar als je flink door blijft mailen en zeuren dan krijg je wel antwoord

verde kunnen ze mij ook de pot op want ik heb een hoop registraties van shops en bestellingen op dat account staan waar ik nu dus niet meer bij kan en ik vertik het om te betalen

ik heb al wel gemaild of ze mij alle belangrijke mails toe kunnen sturen maar daar krijg ik geen antwoord op

ja, ik heb dus WEL betaald en zu dan ook nog eens voor 80ct per minuut moeten bellen?

hij kan me wat

:D Misschien heb je wel een veel te kort lontje!

En vanaf heden mogen de leden die zich voorheen gratis hadden geregistreerd ook gaan betalen. Omdat de kosten het anders niet zouden opwegen tegen de baten. Als je een account hierbij hebt, heb je vanzelf al een mailtje van hem ontvangen gekregen.

Ik persoonlijk lig er niet echt wakker van. 't Blijft maar op €4,99 per jaar.... wooww... :Z

Origineel geplaatst door Scratch
En vanaf heden mogen de leden die zich voorheen gratis hadden geregistreerd ook gaan betalen. Omdat de kosten het anders niet zouden opwegen tegen de baten. Als je een account hierbij hebt, heb je vanzelf al een mailtje van hem ontvangen gekregen.

Ik persoonlijk lig er niet echt wakker van. 't Blijft maar op €4,99 per jaar.... wooww... :Z
Ik heb meerdere accounts met hetzelfde email adres. Het mailtje was niet duidelijk over wel account het ging. Maar goed.. 512MB voor 5 euro (betaald door het mobieltje van mijn werk) is geen geld.

Tegenwoordig is www.herejezus.nl veranderd door ditmagniet.nl ...

Maar weet er mss iemand hoe ik m'n data via http://www kan bereiken????

Via FTP kan ik alles nog editeren.

Dit werkte voorheen: http://www.herejezus.nl/stephenm/temp/

Herejezus zou nog moeten werken volgens de info,
maar dit is niet het geval bij mij...

Dus Iemand al gevonden wat het www adres is geworden van ditmagniet????

'k heb dan maar een "ditmagniet" account aangemaakt...

Wel iets niet gemakkel'k dat registreren bij HJ hosting.
Die kleine tekst rechts in't midden van't scherm...

'k denk ook dat 't niet volledig gaat met Firefox???
'k heb er explorer voor gebruikt voor't betalen via sms....

StephenM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back