Gratis webspace (512 mb)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zou die kerel dat al gezien hebben, dat z'n server propvol mp3's komt te staan? :D

Het is een mooi initiatief....... maar ik ben benieuwd hoe lang deze one man isp het volhoudt,
want als half nederland zich hierop gaat aanmelden magtie toch wel een paar dikke servers neerzetten.... :confused:

Origineel geplaatst door turtel
ja ik vindt hem behoorlijk snel ,net zo snel als andere snelle
ik heb hem nog niet echt langzaam meeggemaakt, maarja wat wil je met heilige fibers:)
hij is net als andere servers denk ik kwa snelheid

?heilige fibers?
wat bedoel je?

Origineel geplaatst door TeleFunke
?heilige fibers?
wat bedoel je?

gezegende fibers:)

Attachments

• vatican_pope_annive_150966a (wince).jpg
    vatican_pope_annive_150966a (wince).jpg
    20,7 KB · Bekeken: 100
als ik in 1 ding geloof dan is het wel in herejezus gvd

Origineel geplaatst door 6 trak
wat wil je ook...

Niks dan heilige lof hoor. Voor gratis webspace ben ik altijd te vinden. Als het dan wat stottert, neem ik er graag bij. :)

Heb hier ook effe wat hulp bij nodig.
Het uploaden lukt, maar welk adres moet ik nu gebruiken om een link te maken naar de specifieke mp3?
Bedankt,
ken

Origineel geplaatst door nick nova
Het uploaden lukt, maar welk adres moet ik nu gebruiken om een link te maken naar de specifieke mp3?

bv. http://www.[nicknova].herejezus.nl/filenaam.mp3

Tenzij je met mappen werkt, dan wordt het:

http://www.[nicknova].herejezus.nl/map/filenaam.mp3

Als je spacies in je mp3 naam hebt, vergeet niet %20 in de plaats te zetten.

Is het dat wat je zocht?

Origineel geplaatst door apollo
Het loopt af en toe al fout nu ...
tsja, 6ix heeft idd gelijk - herejezus sites schieten als psilos uit de grond!!
en de mijne heeft al driemaal de datalimiet van 3GB/4weken overschreden,
al stond het verkeer de laatste maand volgens de Stats pas op een halve Gig,
volgens de webmaster loopt die niet helemaal evenredig op met het werkelijke verkeer
... dus zit er ergens een standaardafwijkding van 2.5 Gig .. ?!
had ik die andere keren dan meer dan 5.5 GB verkeer, vraag ik mijzelf hardop af?

hmmm .. zit er stevig over te denken om dat basispakket aan te schaffelen.
elk maand een hoop gedoe en gecommuniceer minder :engel:

Lees ik vandaag op de homepage van herejezus.nl:
Wegens overweldigende belangstelling hebben we een ledenstop ingevoerd voor de gratis pakketten. De service zal weer worden aangeboden wanneer ons huidige gebruikersbestand is opgeschoond en de capaciteit van onze servers is vergroot. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Ik hoop niet dat hij bedoelt dat je ook echt een (actuele) html-pagina moet hebben... ik gebruik dit voornamelijk om m'n mp3's op te stationeren...

Origineel geplaatst door hermax
Lees ik vandaag op de homepage van herejezus.nl:

Ik hoop niet dat hij bedoelt dat je ook echt een (actuele) html-pagina moet hebben... ik gebruik dit voornamelijk om m'n mp3's op te stationeren...

Ach, een simpel html-paginaatje is toch zo gemaakt??? Dat kost je nog geen 5 minuten (incl. upload)!

Overigens verbaast het me niet echt dat ze de gratis nieuwe aanmeldingen stopzetten...
in ieder geval heb ik 2 accounts ;)

Zozo, wat een thread. Ik ben blij dat jullie de dienst zo waarderen. De ledenstop is overigens weer opgeheven. Wel is er vanaf heden een eenmalige activatie vereist. (Kost iets van anderhalf euri ofzo). Dat dekt de kosten van het dataverkeer enigzins en voorkomt massale misbruik van de dienst.

Origineel geplaatst door HJHosting
Zozo, wat een thread. Ik ben blij dat jullie de dienst zo waarderen. De ledenstop is overigens weer opgeheven. Wel is er vanaf heden een eenmalige activatie vereist. (Kost iets van anderhalf euri ofzo). Dat dekt de kosten van het dataverkeer enigzins en voorkomt massale misbruik van de dienst.

:halleluja voor dit initiatief natuurlijk ! een gratis, of goedkope, plaats waar mensen hun muziekjes kunnen laten en zo beschikbaar kunnen maken voor "het grote publiek", kan ik altijd enorm waarderen.

alhoewel je van mij geen last zult hebben......
ik heb genoeg aan m'n betaalde 300MB 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back