Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
waar ie o.a. misschien maar al te blij mee is... immers, hij kan overal bij nutuulk...Origineel geplaatst door hermax
Zou die kerel dat al gezien hebben, dat z'n server propvol mp3's komt te staan?![]()
Origineel geplaatst door turtel
ja ik vindt hem behoorlijk snel ,net zo snel als andere snelle
ik heb hem nog niet echt langzaam meeggemaakt, maarja wat wil je met heilige fibers![]()
hij is net als andere servers denk ik kwa snelheid
wat wil je ook... het aantal leden is in 2 maanden tijd 5x zo veel geworden...Origineel geplaatst door apollo
Het loopt af en toe al fout nu ...
Origineel geplaatst door 6 trak
wat wil je ook...

Origineel geplaatst door nick nova
Het uploaden lukt, maar welk adres moet ik nu gebruiken om een link te maken naar de specifieke mp3?
tsja, 6ix heeft idd gelijk - herejezus sites schieten als psilos uit de grond!!Origineel geplaatst door apollo
Het loopt af en toe al fout nu ...

Wegens overweldigende belangstelling hebben we een ledenstop ingevoerd voor de gratis pakketten. De service zal weer worden aangeboden wanneer ons huidige gebruikersbestand is opgeschoond en de capaciteit van onze servers is vergroot. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Origineel geplaatst door hermax
Lees ik vandaag op de homepage van herejezus.nl:
Ik hoop niet dat hij bedoelt dat je ook echt een (actuele) html-pagina moet hebben... ik gebruik dit voornamelijk om m'n mp3's op te stationeren...

Origineel geplaatst door HJHosting
Zozo, wat een thread. Ik ben blij dat jullie de dienst zo waarderen. De ledenstop is overigens weer opgeheven. Wel is er vanaf heden een eenmalige activatie vereist. (Kost iets van anderhalf euri ofzo). Dat dekt de kosten van het dataverkeer enigzins en voorkomt massale misbruik van de dienst.
voor dit initiatief natuurlijk ! een gratis, of goedkope, plaats waar mensen hun muziekjes kunnen laten en zo beschikbaar kunnen maken voor "het grote publiek", kan ik altijd enorm waarderen.