Gratis webspace (512 mb)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja, dat had ik dus ook..

bij het inloggen krijg je je gegevens
bij de homepage kan je ook een linkje naar de upload-server-help-jetser aanklikken
daar kan je dan nieuwe mapje op je site aanmaken en lekker shit erop flikkeren, ik vind het briljant!
een mailbox van een gig en een halve webspace, lekker hoor:peukie:

Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Upload gewoon een zelfgemaakte index.htm of default.htm, dan word dat standaardding overschreven:)

Het werkt!:halleluja Thanx!!
Uploaden van een default.html werkt niet, mag niet overschreven worden maar een index.html uppen werkt wel..:eureka:
Heb nog niks 'going on' >even gauw iets neergezet om te testen.. nu maar eens gaan verdiepen in verdere zaken.. :peukie:

:kroon:

Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Upload gewoon een zelfgemaakte index.htm of default.htm, dan word dat standaardding overschreven:)

Of plaats gewoon de link naar de file, heb je geen index/site nodig.

Origineel geplaatst door 6 trak
dat de here jezus wat meer op het web word ge-promoot?

de kerk heeft het moeilijk in deze tijden duzze...

lijkt me niet als je ook goddeloos en satanist.nl kunt krijgen :)

krijg t niet voor elkaar.....eeuuhh...

krijg t niet voor elkaar.....eeuuhh...

Alles is gelukt..dat herejezus ding,en die web-log shit.
Maar ik krijg van mijn comp naar de ,herejezus site niet ge-upload en dan naar de web-log site ...zit te kutten...
C:\WINDOWS\Desktop\my_intro.html

Re: krijg t niet voor elkaar.....eeuuhh...

Re: krijg t niet voor elkaar.....eeuuhh...

Origineel geplaatst door MindBleep
Alles is gelukt..dat herejezus ding,en die web-log shit.
Maar ik krijg van mijn comp naar de ,herejezus site niet ge-upload en dan naar de web-log site ...zit te kutten...
C:\WINDOWS\Desktop\my_intro.html

Dit kan misschien helpen: http://www.whispertech.com/surfer/download.htm

Zo moeten je instellingen eruit zien:

ftp.jpg

En dan gewoon je files verslepen ...

thanx....

thanx....

Hee,Apollo!!:biertje:

Thanx ,man ik ga meteen aan de slag !..

Mzzlll........Bleep!!........Bleep!

Origineel geplaatst door TeleFunke
wat is de download-snelheid?

ja ik vindt hem behoorlijk snel ,net zo snel als andere snelle
ik heb hem nog niet echt langzaam meeggemaakt, maarja wat wil je met heilige fibers:)
hij is net als andere servers denk ik kwa snelheid

ik heb ook een webspace aangevraagd bij herejezus.

probleem: eenmaal ingelogd weet ik bij God niet wat ik met site aan moet, van html of al die afkortingen heb ik alleen nog maar gehoord maar nog nooit mee gewerkt.
hoe is het toch mogelijk dat er nooit eens een (voor dummies) gebruiksaanwijzing is.
gewoon een voorbeeld van A tot Z en niet van:" dan mot je gewoon ff een html maken" of zoiets want dat kan ik niet.
ik wil gewoon een stukje muziek uploaden en ergens als link neerzetten, thats all!

kan iemand mij in normale taal uitleggen hoe dit nou echt werkt.:stupid

Origineel geplaatst door bassmaster
ik heb ook een webspace aangevraagd bij herejezus.

probleem: eenmaal ingelogd weet ik bij God niet wat ik met site aan moet, van html of al die afkortingen heb ik alleen nog maar gehoord maar nog nooit mee gewerkt.
hoe is het toch mogelijk dat er nooit eens een (voor dummies) gebruiksaanwijzing is.
gewoon een voorbeeld van A tot Z en niet van:" dan mot je gewoon ff een html maken" of zoiets want dat kan ik niet.
ik wil gewoon een stukje muziek uploaden en ergens als link neerzetten, thats all!

kan iemand mij in normale taal uitleggen hoe dit nou echt werkt.:stupid
HTML is helemaal niet nodig... je moet zo'n upload prpgramma gewoon zien als wat je ook op je HD doet met de explorer..
je maakt dus gewoon in de root van je here jezus account (je site dus) een map aan die je bijv. mp3 noemt en daar fl**** je al je muziek in...

done...

bedankt man fijne link
eindelijk is het eeuwige gekut met soundclick afgelopen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back