Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In ieder geval meer dan 50 kb/sec.Origineel geplaatst door TeleFunke
wat is de download-snelheid?

Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Upload gewoon een zelfgemaakte index.htm of default.htm, dan word dat standaardding overschreven![]()
Thanx!!

voor Scratch! 
Origineel geplaatst door Vizion
Btw eenvoor Scratch!
![]()
Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]
Upload gewoon een zelfgemaakte index.htm of default.htm, dan word dat standaardding overschreven![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
dat de here jezus wat meer op het web word ge-promoot?
de kerk heeft het moeilijk in deze tijden duzze...

Origineel geplaatst door MindBleep
Alles is gelukt..dat herejezus ding,en die web-log shit.
Maar ik krijg van mijn comp naar de ,herejezus site niet ge-upload en dan naar de web-log site ...zit te kutten...
C:\WINDOWS\Desktop\my_intro.html![]()
Origineel geplaatst door TeleFunke
wat is de download-snelheid?

HTML is helemaal niet nodig... je moet zo'n upload prpgramma gewoon zien als wat je ook op je HD doet met de explorer..Origineel geplaatst door bassmaster
ik heb ook een webspace aangevraagd bij herejezus.
probleem: eenmaal ingelogd weet ik bij God niet wat ik met site aan moet, van html of al die afkortingen heb ik alleen nog maar gehoord maar nog nooit mee gewerkt.
hoe is het toch mogelijk dat er nooit eens een (voor dummies) gebruiksaanwijzing is.
gewoon een voorbeeld van A tot Z en niet van:" dan mot je gewoon ff een html maken" of zoiets want dat kan ik niet.
ik wil gewoon een stukje muziek uploaden en ergens als link neerzetten, thats all!
kan iemand mij in normale taal uitleggen hoe dit nou echt werkt.![]()