FREAKY midi instrument. voor maar 25.000 Euro:)

Unic

El Musica
http://muziek.2dehands.be/markt/muz_instr/orgels/8236699_Orgel_computer_gestuurd_Zeer_veel_mogelijk_heden_Orgel_muziek_maar_ook_alle.html?q=orgel&vanillaq=orgel

8236699.jpg

OMFG! je kan te ver gaan... dit gaat mij te ver :stupid hahaha een modern draaiorgel zeg maar

Wel heel stoer gebouwd, dat zeker wel.

Is dit niet die white edition die Aphex Twin ook gebruikt heeft in het verleden? :W

Origineel geplaatst door Sander02
een modern draaiorgel zeg maar

Net NIET modern eigenlijk, deze 'decap-orgels' zijn al heel lang in gebruik in vele stokoude cafeetjes toch?

Kijk hier eens

arnaud zeg maar eerlijk. volgens mij zie jij jezelf al met een centenbakje er voor staan, schuddend op de maat van een orgel-versie van No Limit :P :D :D

Origineel geplaatst door Unic
(en ik verdenk Hermax ervan dat ie er gewoon eentje in zijn huiskamer heeft staan)

Miljaarde, betrapt... :o:
Welja, het klopt nog ook. Ik heb de 'gestripte' versie in huis van het model "105-toets - Midi Retro style VDL".
Wel spijtig dat ik de befaamde ruimte-leslie (nanoo nanoo ?) vergeten er uit te slopen ben...

7. 105-toets - Midi Retro style VDL:
- afmetingen :
- breedte : 3,40 m
- hoogte : 2,56 m
- diepte : 1 m

- ingebouwd VDL-orgel met 7 registers en ruimteleslie
- ingebouwde Roland soundcanvas module
- andere registers : 1 accordeon Crucianelli en een drumstel
- het orgel wordt bedient met een diskettelezer of vanuit een PC. Hiervoor is een programma ontwikkeld zodat u zelf kan selecteren en bepalen welke liedjes U wilt spelen
- volumeregeling

Attachments

• 105-t%20midiretrovdl.jpg
    105-t%20midiretrovdl.jpg
    22,1 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door DJ VasC
Jammer dat ik de ruimte niet heb 8o)

Gewoon wachten op de Rack-versie

Back