[Track] gemaakt met Bhajis Loops

Kat Yidaki

Musician
Ik heb na lange tijd weer eens een track gemaakt, en deze keer op mijn handheld met behulp van Bhajis loops (kijk hier voor meer informatie over deze tool).

Ga naar deze link voor de track: Changsingha

Veel plezier :doei:

Hij klinkt wel okee! Als de drums de eerste keer invallen lijken ze nogal een contrast te vormen met de sound van je intro, maar later in de track heb ik daar geen last meer van (hoewel de drums misschien wat prominent aanwezig zijn?). Ik mis wel een melodie; wat daar nu het meeste op lijkt is in feite een arpeggiator die een akkoordenprogressie doorloopt. Maar toch een toffe track in ieder geval.

Geinig programma trouwens, dat Bhajis loops. :)

Origineel geplaatst door Cheimoon
Hij klinkt wel okee! Als de drums de eerste keer invallen lijken ze nogal een contrast te vormen met de sound van je intro, maar later in de track heb ik daar geen last meer van (hoewel de drums misschien wat prominent aanwezig zijn?). Ik mis wel een melodie; wat daar nu het meeste op lijkt is in feite een arpeggiator die een akkoordenprogressie doorloopt. Maar toch een toffe track in ieder geval.

Geinig programma trouwens, dat Bhajis loops. :)

Yup. Ik had ook de tracks apart kunnen renderen en afmixen, compleet met wat extra partijen en effecten. ik wilde echter perse een complete track maken in Bhajis Loops zelf. Misschien dat ik deze track alsnog ga afmixen en uitbreiden, alhoewel ik toch meer als een niemendalletje beschouw.

Het is enkel om te tonen dat je met relatief beperkte spullen toch nog een aardig eind kunt komen :eureka:

Lekkerrr! Vooral die snaredrum, lekker cheesy. :okdan:
Leuk programmaatje idd.

Origineel geplaatst door chosenminder
Het niet verwacht dat dit uit een palm getoverd kan worden.

klinkt cool!

Wacht maar tot ik het ga afmixen in Nuendo ;)

Back