Maks Gromit the Evil Operator Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.810 Locatie Antown 8 Maart 2005 #21 Origineel geplaatst door chilistein van tulp naar din ?!! volgens mij hebben die oude versterkers nog zo'n din aansluiting waarin je bijvoorbeeld een platenspelertje in kan jenken Zie meer... klopt... zo staan er hier nog 2 marantz'en
Origineel geplaatst door chilistein van tulp naar din ?!! volgens mij hebben die oude versterkers nog zo'n din aansluiting waarin je bijvoorbeeld een platenspelertje in kan jenken Zie meer... klopt... zo staan er hier nog 2 marantz'en
Havelock I Love Synthesizer Sound! Lid sinds 2 april 2004 Berichten 1.514 Locatie Obdam (NL) 8 Maart 2005 #22 Ik heb ook nog zoon kabeltje liggen maar wat is hier dan het nut van wat wij doen in onze studio met zoon kabel dan ??
Ik heb ook nog zoon kabeltje liggen maar wat is hier dan het nut van wat wij doen in onze studio met zoon kabel dan ??
chilistein Junior member Lid sinds 1 januari 2005 Berichten 1.101 Locatie Katwijk 8 Maart 2005 #23 Origineel geplaatst door DeLoN Indo's old skool? Zie meer... sorry vergat thea dobbs, cocktail trio and ronnie tober chill
Origineel geplaatst door DeLoN Indo's old skool? Zie meer... sorry vergat thea dobbs, cocktail trio and ronnie tober chill