Zo, eindelijk mijn eerste all-synth track af. Het kan onderhand! Weinig verhaal of diepgang hier (had ik graag gewild, maar ja), gewoon een basis gevonden die ik interessant vond en van daaruit een track gebouwd. Ik vrees dat er nog een hoop aan te merken valt op dingen als de mix e.d., dus dit is dé kans om mij eens lekker af te kraken (wel graag een beetje beargumenteerd, dan heb ik er nog iets aan
). Qua genre weet ik niet precies hoe je het moet nemen, maar het is in ieder geval weer eens iets anders, dat weet ik wél...
[url op verzoek PO verwijderd]
(rechtermuisknop, save target as/doel opslaan als)
De mp3 is trouwens 192kb/44.1kHz, dus nee, hij duurt niet bijna zeven minuten...
). Qua genre weet ik niet precies hoe je het moet nemen, maar het is in ieder geval weer eens iets anders, dat weet ik wél...[url op verzoek PO verwijderd]
(rechtermuisknop, save target as/doel opslaan als)
De mp3 is trouwens 192kb/44.1kHz, dus nee, hij duurt niet bijna zeven minuten...
Laatst gewijzigd:
Ik kijk in ieder geval uit naar meer werk van je 

... heb je niet op de stereo gelet :confused: ... er is toch wel degelijk een verschil te horen, hoor. Het slibt niet meer zo dicht zoals vroeger (OK, de strings mogen ook nog stereo worden