Neus van de zalm!

Sony

Ingeburgerd
Iedereen heeft het wel al eens meegemaakt, je koopt een toesel en daar ben je werkelijk aan verknocht omdat je het zo goed vindt.
Welk toestel heb je ooit gekocht waarvan je zegt; dit is de koop van m'n leven geweest?

Sony Pro mdr-7506 headphone. Hij zit erg goed en klinkt erg super. Hij gaat nu al 3 jaartjes mee en moest hij stuk gaan koop ik waarschijnlijk gewoon terug dezelfde omdat ik er al veel plezier van heb gehad .

greetz S.

Ik twijfel tussen m'n PS2 en m'n waterkoker annex koffiezetapparaat.

m'n 405 gri uiteraard
m'n twee sp25 technics draaitafels:P

maar de echte kopen komen nog

Roland Jupiter 6
Moog Multimoog
Oberheim Matrix1000
Telefunken V72 (Tube preamp)
Telefunken V357 (DI)
Siemens V272 (preamp)
Rode NTK
DBX 165
Cinema Engineering 4031B (Passive EQ)
Sherman Filterbank

-Voor 500 Bef (13 euro of zo) een Honda amigo brommer uit jaren 70. Eigenaar verbaasde zich dat het ding nog reed na 2 weken, en na 6 jaar doet hij dat nog altijd. :)

- JoMoX Airbase
- Roland TR-808

Deze, omdat het gewoon topkwaliteit drumbakken zijn (909 moet eigenlijk nog wel een keertje hè?;) )

- Access Virus B

Deze voldoet gewoon precies aan de eisen die ik voor een nieuwe synth stelde qua klank, mogelijkheden en polyfonie.

Simpel:

SY99 voor z'n soundscapes, FM-geluiden, leads, effecten, pads, ...
en sinds een half jaar de Access Virus C: supersynth voor new age :okdan:

En niet synth-gerelateerd: Soundtracs Topaz Project 8 als mengtafel ... geeft de perfecte mix zonder veel moeite :{

:doei:

Origineel geplaatst door Sly Dog
- Access Virus B

Deze voldoet gewoon precies aan de eisen die ik voor een nieuwe synth stelde qua klank, mogelijkheden en polyfonie.
De synth van je leven? Nu al? je hebt dat ding pas 4 dagen ;)

Voila

Attachments

• zakm.jpg
    zakm.jpg
    20,6 KB · Bekeken: 87
Origineel geplaatst door ProtoHuman

live fast.....

yamaha RM1x

:D

Attachments

• 0125.gif
    0125.gif
    26,7 KB · Bekeken: 91
Mijn SL1200mkII. Fuck, wat ben ik daar nog altijd blij mee. Of toch mijn Magnetron? :erm:

Gebruik ze allebei dagelijks...

Whatever... loze thread dit eigenlijk... dat ik hier uberhaupt over nadenk... Heb wel wat beters te doen...

Urei la22 (helaas heb ik die niet meer)maar als ik er weer 1 heb,wordt ik er automatisch weer verknocht aan:D)
Beyer dynamic dt 150
Voor de rest alles wat ik heb staan.

*Technics SL1210MK2. Gewoon een kunstwerk dat ding.
*Akai MPC2000XL
*Gem Promega3

Origineel geplaatst door ProtoHuman

Ik leef momenteel, dus nog niet in de toekomst. Tot nog toe is dit dus de synth van mn leven.

Heb jij ook nog gort staan waar je blij mee bent?:o:

Back