Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Alternatief
http://www.sonicbytes.com/era/era_screenshots.htm
Plus je favoriete softsampler/drum VST
Ook handiger dan dat gedoe in Live, dus ook hendig voor Live mét shuffle.
En bijv redrum heeft geen layered drums per velocity. En een Battery(2) wel.
Ik ben er heel blij mee en je komt ook heel snel in de buurt van de x0x drumbox feel.

Origineel geplaatst door olafmol
wat mij betreft maken ze van het complete Reason een VST/VSTi versie, van rewire zie ik het nut nooit zo..als VST versie kan je ook eindelijk de effecten van Reason gebruiken om externe audio mee te processen

Origineel geplaatst door DJ Fuse
dat kan toch met de refill packer al?
wat betreft rewire. ik neem aan dat mensen liever op een redrum klikken dan in je midi-track![]()

Origineel geplaatst door Nolet
Wanneer gaan de propellorhoofden eens die Redrum als losse VSTI uitbrengen!?! Dat vind ik de enige leuke module uit dat hele Reason.
mensen klikken het liefst op een midi controller of midi drumpad
refill packer is om samples in een reason-refill te verpakken, heeft dus nix met VST/VSTi's te maken
Origineel geplaatst door DJ Fuse
dat snap ik allemaal, maar ik reageer op wat jij zegt.
kunnen ze die rommel niet vsti maken zodat je ook de reason effecten over externe audio kan gooien. Ik zou persoonlijk niet weten waarom jij dat zou willen, maar goed.. dat kan dus met de refillpacker he? moeilijk?
als ik moest kiezen - gelukkig hoev ik dat niet - zou ik liever op de redrum klikken dan in mijn midi-track. moeilijk?
valt mee he...
ik geloof dat ik je niet begrijp..leg mij eens uit hoe ik de audio uit bv ableton live 4 door de scream04 module van Reason kan halen en weer terug in Live krijg, en dat alles in realtime? wat heeft met dat een refill-packer te maken, dat is net zoiets als winzip........ of bedoel je offline processing? dat kan zonder refillpacker, gewoon een .WAV in een reason sampler laden en door het effect halen en weer exporteren..

Origineel geplaatst door kefkekeyser
Heb net den demo getest... Probleem: deze demo wil mijn refills van reason 2.5 nt laden! Komt dit omdat dit een demo is? Demo wil ook geen 2.5 songs laden!
Ik neem aan dat de volledige versie wel 2.5 refills en songs kan laden (zou belachelijk zijn moest da ni zo zijn)!?
Origineel geplaatst door EmotionSpace
Ik kan wel me songs openen bij die demo maar me refills komen dan niet mee.
Origineel geplaatst door Thoraval
ik heb net ff de demo geprobeerd en 1 woord:
geniaal.
Echt hoezo plug n play met rand apparatuur? Mn bcf werd meteen herkend en t werkt precies zoals ik voor ogen had. Geweldig. De modules etc heb ik nog niet geprobeerd :X
wat mij betreft maken ze van het complete Reason een VST/VSTi versie, van rewire zie ik het nut nooit zo..als VST versie kan je ook eindelijk de effecten van Reason gebruiken om externe audio mee te processen
Origineel geplaatst door chilistein
check http://www.petertools.com/hammer_overview.html
met de hammer tool kan je audio door reason jassen
zij het dat dit niet kan in de rewire mode, dus draaiend met een sequencer
Origineel geplaatst door turtel
hoezo geniaal , klinkt die beter dan 2.5 ?
als 3.0 beter geluid heeft dan update ik hem
of is mijn pc niet goed?
greetz turtel
) Maar de sound is gewoon op de dikken met de combinator en de nieuwe master tools. Je kan t dus beter laten klinken. Ik kan me alleen nog niet voorstellen dat ik met reason echt een heel nummer maak, t klinkt gewoon te dof.