Hoi,
Ik gebruik cubase sx2.0
in sommige projecten merk ik na verloop van tijd dat ik het transportpanel niet meer tevoorschijn kan toveren. ik kan niets voor elkaar krijgen met "restore windows" en het overbrengen van het panel uit een ander project (dus doelbewust een ander project opstarten en daar dan het panel van nemen en weer sluiten. lukt ook niet.
enig idee? ik heb alle topics over het TP in de manual gelezen.
alvast bedankt.
V
Ik gebruik cubase sx2.0
in sommige projecten merk ik na verloop van tijd dat ik het transportpanel niet meer tevoorschijn kan toveren. ik kan niets voor elkaar krijgen met "restore windows" en het overbrengen van het panel uit een ander project (dus doelbewust een ander project opstarten en daar dan het panel van nemen en weer sluiten. lukt ook niet.
enig idee? ik heb alle topics over het TP in de manual gelezen.
alvast bedankt.
V
Waarschijnlijk zat deze functie in SX1 (heb ook pas sinds kort SX2.2 en ben nu zoals gezegd niet thuis bij m'n eigen pc). Je moet op zoek gaan naar zoiets als "tempo track" (weet effe niet uit m'n hoofd hoe het precies heet.) Dit is een appart spoor waarin je tempo en maatsoort veranderingen kunt programmeren. Wanneer je dit op een vaste waarde laat staan (bv. 120 bpm 4/4) dan doe je hetzelfde wat je normaal in je TP doet.