A apollo I love syntesaizer Lid sinds 22 april 2003 Berichten 2.287 Locatie Gent 14 Maart 2005 #21 Doet me ook wat aan mirwais denken (en wat aan de nieuwe robot rock ). Best wel een aardig nummer. Misschien mag de kick wel wat luider.
Doet me ook wat aan mirwais denken (en wat aan de nieuwe robot rock ). Best wel een aardig nummer. Misschien mag de kick wel wat luider.
tragmadat vioo eh 'l Lid sinds 2 juni 2004 Berichten 3.943 Locatie Nr. 9 14 Maart 2005 #22 Lekker! Kwam erachter dat ie al een tijdje in de repeat stond, verveeld dus niet snel iig! Mag van mij wel wat langer worden!
Lekker! Kwam erachter dat ie al een tijdje in de repeat stond, verveeld dus niet snel iig! Mag van mij wel wat langer worden!
fjoesz Gepokt en gemazeld Lid sinds 21 januari 2005 Berichten 8.800 14 Maart 2005 #23 ja, mag inderdaad wat langer.. het eerse rustige deel kan dan mischien ook terug komen. en dan kan dat stuk ook wat ontwikkelen. Nu hangt het een beetje los
ja, mag inderdaad wat langer.. het eerse rustige deel kan dan mischien ook terug komen. en dan kan dat stuk ook wat ontwikkelen. Nu hangt het een beetje los