Equinoxe 4 remake

ik vind hem zeker wel lekker, een beetje een synth-disco strakheid aan het nummer gegeven, erg leuk.

soms vind ik hem wel wat steriel overkomen, origineel was zo lekker mals!

Leuk gedaan AlonsoMos, een eigen interpretatie geven mag natuurlijk altijd!

Ik vind 'm wel wat snel en wollig en aan de timing moet je mijns inziens ook nog even werken. Volgens mij moet je proberen in de mix juist minder nadruk te leggen op de huidig verkrijgbare synths; daarmee wordt het direct een stuk lastiger maar kan het resultaat ook levendiger worden :biertje:

Ben benieuwd naar versie 2?
:kroon:

Bedankt voor jullie commentaar. Dat 'steriele' herken ik wel. Ik wil er nog wat aan knutselen maar had eerst even wat feedback nodig. Ik was er al te lang zelf naar aan het luisteren.

jgeers01, kun je mij vertellen waar je timingproblemen hoort. Hopelijk niet overal :-)

Die timing zit 'm vooral in de wijze waarop je de hoge string-terts-melodie speelt. En ook het zaag-arpeggio is in werkelijkheid iets complexer maar dat is een detail...

Morgen weer met frisschen oren aan den slag ;)

klinkt inderdaad erg goed joh, ik heb toevallig vandaag ook m'n best gedaan om er iets fraais van te maken, (ben nog een newbie op dit gebied, maar lukt redelijk tot zover)
heeft iemand toevallig wat webspace over voor een mp3'tje van 4mb?
ik wil hem natuurlijk wel graag delen met jullie :-)

Ik denk ook dat je nog wat moet eq-en, je hoort de bass nauwelijks en percussie nauwelijks ..

verders leuk gedaan ..!

Hay

dat klinkt goed alonomos , goede geluiden , alleen die bekkens enzo , te scherp ,te nieuw
naar mijn idee
je zou het een keer op een oude bandrecorder moeten opnemen , klinkt die veel echter
niet zo clean
maar toch een goede remake
ik hoor liever iets wat jij hebt bedacht, ook met die geluiden

greetz turtel8D

Vind beide versies niet bijzonder mooi als ik heel eerlijk ben.

Dit is GEEN remake maar een cover,

Een remake moet klinken zoals het origineel...

Back