Synth meeting 2005

wil iemand misschien alle info datum/plaats/aanmeldingen/etc omtrent de meeting even samenvatten in de eerste post a.u.b.?

Er komt een update binnenkort op de frontpage.
Ik moet nog even dingen uitzoeken en bespreken.
Er is nu zeker ook een serge systeem aanwezig minimaal 1 panel maar ik vermoed 5 of meer.

het staat in ieder geval op mn kalender voor 10 juli

tijd en plaats nog niet ingevuld, die zouden in de eerste post van dit topic komen

10 julie

10 julie

Op 10 julie vertrekt er toch een touringcar richting Roterdam vanaf Amsterdam CS
Om 8.00 uur .
Iedereen een badge meenemen met je naam anders kom je niet in de bus.......8o) :D

Re: 10 julie

Re: 10 julie

Origineel geplaatst door MindBleep
Op 10 julie vertrekt er toch een touringcar richting Roterdam vanaf Amsterdam CS
Om 8.00 uur .
Iedereen een badge meenemen met je naam anders kom je niet in de bus.......8o) :D
en vanuit utrecht is er al een trein coupe gereserveerd,...voor de synthformers ?
komen we allemaal telaat,....iig kopf-gehorer apparaat mee.....:walker: :walker: :walker: :slotje:
:okdan:

ik ga wel aanwezig zijn denk ik...

Ik ben er ook.. Ik laat er een belgisch festivalletje voor lopen.. Sjock rock..

Zondag vanaf 12:00 uur gaan de deuren open.
Wat verdere info volgt.
Gaarne wel een donatie van een euro of 5 bij aanvang om drank te halen bij de supermarkt om de hoek.
Zo dat we een ieder kunnen voorzien.
Ik ga de vrijwilligers en acts aanschrijven.
Ook graag een ieder een wandcontactdoos mee te nemen en uiteraard.

Hoofdtelefoons!

OK DAN!!!!....................:okdan: .eneuuhhh MoNo ook Koffie Aanwezig?:koffie: .anders kom ik de dag niet om..:D

deze, drie maal:

Attachments

• cafitesse.jpeg
    cafitesse.jpeg
    13,3 KB · Bekeken: 137
Er stond me iets bij van voorgaande meetings dat het lastig was om elkaar te herkennen ofzoiets?

Ik denk dat ik een T-shirt laat maken met mijn username er op en weet ik het.. een SF banner er op ofzo en een pic van mijn favo synth.. ik roep maar wat..

(onder voorbehoud dat ik er ben, maar ik heb me alvast aangemeld ..yeah! )

idee voor anderen misschien ook? :eureka:

Ok mensen iedereen neemt maar mee wat men leuk vind.
Ik heb de drempel wat verlaagd.
Laat het wel aub van te voren weten wat je mee ga nemen via je de aanmeldings email.

Origineel geplaatst door demian
Er stond me iets bij van voorgaande meetings dat het lastig was om elkaar te herkennen ofzoiets?

Ik denk dat ik een T-shirt laat maken met mijn username er op en weet ik het.. een SF banner er op ofzo en een pic van mijn favo synth.. ik roep maar wat..

Ehh... Bretels?

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ehh... Bretels?

Wout

kan ook ja.. :D

oja.. naamplaatjes met zo'n speldje is voor iedereen het meest haalbaar denk ik.

De kantoorboekhandel zal die toch wel hebben?
Iig, lijkt me wel zo makkelijk om te zien wie wie is zo in een oogopslag..

Btw. Hoeveel leden zijn er al aangemeld mono, kan jij dat vertellen?

Back