Synth meeting 2005

mono-poly

Cheff Noodle
Ok een synthforum.nl meeting zit er niet in voor 2006 heb ik vernomen.
Dus moeten we zelf maar is wat gaan regelen.
Ten eerste hebben we een locatie nodig voor een zaterdag of evt een zondag.
Als we dit hebben met zekerheid is de rest een eitje.
Kom maar op met de voorstellen.

Laatst gewijzigd:
Zat net de andere thread te lezen, het lijkt wel of de moderators denken dat alles hier van hun af hangt. Leden maken of breken een Phorum en alle randverschijnselen, niet degene die posts mogen editen op dat phorum. Vooral die lijn van Hanz weer met z'n A-lokatie.... waar slaat dat op?

Synthforum begint naar mijn bescheiden mening langzaamaan meer op een persoonlijke webpage van een goepje mensen te lijken dan een openbaar phorum voor de synthliefhebbert.

Voor een jaar of wat terug heb ik al een paar keer aangegeven dat ik in staat ben om het eea te regelen en heb daar iet veel over teruggehoord. Met de dingen die ik nu weer gelezen heb vraag ik me af of het dan ook zin heeft wat te regelen.

Origineel geplaatst door The Q
Zat net de andere thread te lezen, het lijkt wel of de moderators denken dat alles hier van hun af hangt. Leden maken of breken een Phorum en alle randverschijnselen, niet degene die posts mogen editen op dat phorum. Vooral die lijn van Hanz weer met z'n A-lokatie.... waar slaat dat op?

Synthforum begint naar mijn bescheiden mening langzaamaan meer op een persoonlijke webpage van een goepje mensen te lijken dan een openbaar phorum voor de synthliefhebbert.

Voor een jaar of wat terug heb ik al een paar keer aangegeven dat ik in staat ben om het eea te regelen en heb daar iet veel over teruggehoord. Met de dingen die ik nu weer gelezen heb vraag ik me af of het dan ook zin heeft wat te regelen.

Dan heb je het verkeerd begrepen denk ik. (corrigeer me al ik het mis heb)

Het is namelijk zo dat het synthforum.nl-team juist niet per definitie een meeting moeten organiseren. Als een meeting wilt organiseren en je hebt een geschikte lokatie dan heb je in dit land de vrijheid omdat te doen.

Mocht je echt een goed plan hebben waar minimaal zo'n 250 mensen (liefst gratis !) aan deel kunnen nemen, dan zijn wij erg geinteresseerd om hieraan een bijdrage te leveren, zodat ook via synthforum de aanmeldingen plaats kunnen vinden. Onze verwachting is dat een dergelijk evenement niet eerder kan plaatsvinden dan in 2006, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is dat er een enthousiast synthforum-lid is, die zoiets wel voor elkaar krijgt.

Als wij niet hebben gereageerd, dan kan dat een misverstand of mis-communicatie zijn geweest, en daar wil ik mijn excuses namens synthforum wel voor aanbieden. Als er concrete plannen voor een dergelijk evenement zijn, dan zullen we daar serieus op reageren.

Al dat negatieve gedoe heb ik ff geen zin in maar een meeting dit jaar organiseren lijkt me een strak plan.

Was zelf ook al aan het kijken naar een geschikte lokatie, maar heb nog niks concreets.
Maar is er iemand die wel wat weet en evt kan regelen laat het dan even weten?

Enne, veel van dit soort plannen ketst af omdat de organisatie ineens afhaakt.
En betalen voor entree schijnt ook nog wel eens onhandig te werken.

Een zaaltje waar iedereen z'n synths kan laten zien zou ik al heel tevreden mee zijn. :)

Sja en de opmerking over internationale gasten etc...

Ik heb al een aanbod voor een locatie.
Ik ga even kijken wat er mogelijk is en andere locaties zijn natuurlijk ook wenselijk.

A10 bij Beverwijk lijkt me een A locatie, of hadden jullie iets anders in gedachten!?

:P

Moet het perse een gratis zaaltje zijn... in Nijmegen ben ik naar tattooconventies geweest in het kolpinghuis met een paar honderd mensen en dit leek me niet al te duur (over the top). Ook zijn gedeeltes van de brabanthallen te huur voor kleine conventies/bijeenkomsten, hier kun je er een hele dag van maken en geen vijf euro entree ophoesten, maar wel je hele toko vol synths, maakt je hypocriet, niet?

Ik roep maar wat en ben een flapuit, maar misschien kan iemand er iets mee!

Cool!

In principe kom ik op de meeting en neem ik ook wel wat synths, kabels en stekkerdozen mee. 'k Heb ook wel plek in de auto voor carpoolers eventueel maar dan moeten ze niet 's ochtends om 7 uur afhaken :p

Beverwijk vind ik trouwens niet erg centraal, maar goed. Het is dichterbij dan Den Haag vorig jaar ;).

Ook één van de topmomenten van de meeting in den haag was jammen met ManVSmachine, PjotrG en Roel.

-C-

beste moderators,

kan dat 2006 in de eerste post van Mono veranderd worden in 2005? Ik raak helemaal in de war...

En waarom komt deze thread niet op de voorpagina? Als tie daar op staat is de kans om een A-lokatie gevuld te krijgen natuurlijk veel groter. De leden worden toch niet geboycot of zo?

Jongens... Even rustig.

Voor een synthmeeting geldt dat je een geschikte locatie zoekt en vindt, daar neem je dan een optie op. Dat het vorig jaar niets kostte heeft te maken dat het een experiment was, waarvan de evaluatie nog steeds moet plaatsvinden. De meeting was wel een onderdeel van een groter geheel. Verder zijn er natuurlijk eisen aan veiligheid, techniek en logistiek.

Daarna pas ga je werven en programmeren. Dat gaat vanzelf.

Wout

Ik heb nu een goede locatie met een capaciteit van 75 mensen aangeboden gekregen.
Ik ken de locatie en dat zit wel snor.
Maar ik wacht af met wat er verder nog aangeboden gaat worden.
Als ik een locatie officieel heb ga ik pas dingen plannen zoals optredens etc.
Maar 75 man is goed te doen zo veel waren er vorig jaar ook weer niet.
Mischien een bedrag van 5 euro intree vragen zo dat er drank gehaald kan worden en evt acts een presentje en/of reiskosten vergoed kunnen worden.
Maar ik bekijk eerst maar wat er op mijn af gaat komen.
Trouwens wout jij ben ook wel bekend met de locatie :)

Origineel geplaatst door The Q
Zat net de andere thread te lezen, het lijkt wel of de moderators denken dat alles hier van hun af hangt. Leden maken of breken een Phorum en alle randverschijnselen, niet degene die posts mogen editen op dat phorum.

Ik weet niet hoe je aan die wijsheid komt, maar zoals ik met Mono in de chat besprak, het staat iedereen vrij om zelf iets leuks te organiseren. Dat is ook wat ik getypt heb.

Ik snap niet zozeer waar het idee vandaan komt dat alles *juist* door de mods gedaan zou moeten worden, integendeel.
Wat ik vervelend vind, is als er wordt gereageerd alsof we helemaal niets zouden uitvreten.

Vooral die lijn van Hanz weer met z'n A-lokatie.... waar slaat dat op?

Heb jij bij iedere vorm van ironie een smiley nodig, voordat je dit herkent?

Als je hier concrete voorbeelden van hebt, zou ik je willen vragen dit te plaatsen in Synthforum feedback.
Dit is namelijk niet waar we voor staan.

Hier moet je wel twee zaken van elkaar scheiden. De moderatoren zijn degenen die het forum beheren. Indien er iets in naam van het forum georganiseerd wordt, dan is dat ook namens hen en daar zit een stuk verantwoordelijkheid. En wie de meeting eigenlijk organiseert, dat is een andere kant.

In Den Haag was het zodanig geregeld dat de organisatie en de uitwerking in handen was van het Gemeentemuseum Den Haag. De gastheer was dus het museum. Dat een aantal moderatoren behoorlijk meegeholpen hebben met de uitwerking, vooral de logistiek, is alleen maar prijzenswaardig.

Dus in de reinste zin van het woord was Den Haag helemaal geen SynthForumMeeting, maar een actie van het museum. Dat de bezoekers het verschil niet merkten, was mooi meegenomen :)

Wout

Opmerkinkje tussendoor:

Ik ken me herinneren dat er ooit in een grijs verleden een meeting is geweest in Perron55 te Venlo..

Dat soort 'tentjes' cq. culturele centra zijn wellicht ookwel de moeite om eens aan te denken?
De meeste centra (vooral de kleinere) zijn over 't algemeen niet de beroerdste om dingen mee te regelen.

En wellicht werken er enkele leden bij zo'n soort cultureel centrum en kunnen die een 'goed woordje' doen?!

Just a tip..

Heren,
wanneer je't ook doet, doe het niet in het eerste weekend van Juli graag, want dan is het Rock Werchter en kan ik gewoon het dorp niet uit...
Vorig jaar moest ik ook al passen... =(

Ik ga geen toezegingen doen en rekening houden met.
Als ik een datum een locatie kan krijgen en het komt mij uit dan ga ik er voor.
Want als ik rekening moet gaan houden met mensen word het alleen maar lastiger.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ga geen toezegingen doen en rekening houden met.
Als ik een datum een locatie kan krijgen en het komt mij uit dan ga ik er voor.
Want als ik rekening moet gaan houden met mensen word het alleen maar lastiger.

Welke datum je ook kiest, er is altijd wel iemand die niet kan. Mocht het rond de zomer zijn, wel even de bouwvak checken :eureka: , anders kunnen er ineens een boel mensen niet. Denk ik :engel:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Welke datum je ook kiest, er is altijd wel iemand die niet kan. Mocht het rond de zomer zijn, wel even de bouwvak checken :eureka: , anders kunnen er ineens een boel mensen niet. Denk ik :engel:

Hebben we zoveel bouwvakkers dan. :)

kindercreché?

kindercreché?

HA!....Ha!.....Als het in de Grote Vakantie is...................is er dan ook Kinderopvang?(KinderCreche?) 8o)

Nee,ff serieus ik vond het vorig jaar door een goede inzet van div.leden.....de dag zeer geslaagd.
Dus als er dit jaar weer iets op de prik staat ben ik ook zeker weer van de partij!!.

Al moet ik me schortje omdoen ,en koffie serveren!!! 8o) 8o)

Zeker de moeite waard!!
Al is het alleen maar om ,mede forum freaks en fans te ontmoeten!!

SJALOM!!

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Back