Synth meeting 2005

Origineel geplaatst door mono-poly
Kan er niemand zijn vrouw/vriendin mee nemen voor achter de bar? :D

wil ook best achter de bar gaan staan. Horeca ervaring genoeg :kroon: :W :mega:

de grote Akai stand

de grote Akai stand

Hey, Falafelbiels! Neem jij je Akai VX-600 nog mee naar de Synth Meeting 2005?

Wie bouwt er mee aan de grote Akai-stand?

OK dan! Als jij de VX-600 meeneemt, neem ik de AX-60 mee en is dat het begin van de grote Akai stand!

Als iemand ook een Roland Juno 106 meeneemt, kunnen we eindelijk de AX-60 hiermee vergelijken en beluisteren wie er nu eigenlijk het vetst klinkt!

Wie van jullie wil zijn AX-73 / AX-80 / VX-90 of iets anders van Akai meenemen voor deze stand?

Zijn er ook nog forumleden met een EWI / EVI wind / valve controller / soundmodule en deze willen meenemen?

Zal ik de Mobius meenemen, om zo wat modulars makkelijk te kunnen sequencen?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zal ik de Mobius meenemen, om zo wat modulars makkelijk te kunnen sequencen?

klinkt spannend, doen dus!

Re: de grote Akai stand

Re: de grote Akai stand

Origineel geplaatst door Klaas
OK dan! Als jij de VX-600 meeneemt, neem ik de AX-60 mee en is dat het begin van de grote Akai stand!

Als iemand ook een Roland Juno 106 meeneemt, kunnen we eindelijk de AX-60 hiermee vergelijken en beluisteren wie er nu eigenlijk het vetst klinkt!

Wie van jullie wil zijn AX-73 / AX-80 / VX-90 of iets anders van Akai meenemen voor deze stand?

Zijn er ook nog forumleden met een EWI / EVI wind / valve controller / soundmodule en deze willen meenemen?

of misschien 1 of andere toffe vintage Akai sampler (ik denk hier mpc-60 of 3000 of hell, een s-612)

Re: Re: de grote Akai stand

Re: Re: de grote Akai stand

Origineel geplaatst door falafelbiels
of misschien 1 of andere toffe vintage Akai sampler (ik denk hier mpc-60 of 3000 of hell, een s-612)
Die Akai S-1000KB lijkt me wel tof om te zien.. hoe groot kan iets zijn! :)

Met vrij grote zekerheid zal ik een Yamaha VL-1 meenemen.
Breath Controller erbij, maar die is niet voor publieke consumptie... :D

VL1.gif

Re: Re: Re: de grote Akai stand

Re: Re: Re: de grote Akai stand

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die Akai S-1000KB lijkt me wel tof om te zien.. hoe groot kan iets zijn! :)

Digimod heeft (had?) er zoëen. Misschien moet je 'm gewoon ff vragen.

Naar alle waarschijnlijkheid zal ik een Oxford Oscar meenemen, als deze voor het weekend aan mijn adres afgeleverd wordt tenminste .. :)

Origineel geplaatst door demian
Naar alle waarschijnlijkheid zal ik een Oxford Oscar meenemen, als deze voor het weekend aan mijn adres afgeleverd wordt tenminste .. :)

Email me maar als je hem heb.
Dan zorg ik voor een manual en dan hopelijk snap je hem een beetje voor het einde.

Origineel geplaatst door mono-poly
Email me maar als je hem heb.
Dan zorg ik voor een manual en dan hopelijk snap je hem een beetje voor het einde.

Dat is tof! :)

Ik mail je als ie binnen is. Het moet lukken, hij is vandaag verstuurd vanuit belgie.. :okdan:

Zozo Demian....een OSCar....da's een mooie bak joh.
Een vriend van me heeft er 1 en ik heb er vaak op gepield. 1 Ding is zeker: ik wil er ook 1 !!

Gefeliciteerd joh. Je hebt iets moois gescoord.....alleen zonde dat je die Space Echo niet meer hebt.

afijn....de meeting is overmorgen,maar de site is nog steeds niet up-to-date ? :bekdicht:

De site updaten kan ik zelf niet.
Er komen ongeveer 50 mensen naar de Meeting.
Dat lijkt mij een mooi aantal.

Wil er nog iemand wat live doen?

hee mono... kan er nog een linkje vanaf in de beginpost ofzo... waar je je kan inschrijven/lokatie/openingstijden etc?... je weet het hè... sommige lui zijn lui :D

ik wil dus graag ff komen checken en die 5 euro entree kan er best vanaf...

Back