Synth meeting 2005

Postcode is 3011HE Botersloot 25 wel zo handig voor de mensen met routeplanners in hun auto.

Reistijd 1:20, tenminste als de ringweg van R'dam nog niet drukker wordt.

Origineel geplaatst door fuse
Postcode is 3011HE Botersloot 25 wel zo handig voor de mensen met routeplanners in hun auto.

Reistijd 1:20, tenminste als de ringweg van R'dam nog niet drukker wordt.

eventjes, ik ken rotterdam een beetje, je moet als je met de auto komt overal betaald parkeren tegenwoordig, en dat doe je met een CHIPPAS!! (daarzo tenminste)

Dat je het weet anders raak je niet je auto kwijt. (tenzij zondag gratis parkeren is.. maar ik dacht het niet)

Waar je je auto wel kwijt raakt tegen muntjes, de parkeergarage onder de doelen,
en anders kan je in Kralingen gratis parkeren (duurste wijk aan het centrum jaja) maar dan moet je een stukje lopen of met de Metro/tram met je mooie synth..:o:

Kom je van uit kralingen pak je de Metro richting, Schiedam/Spijkenisse uitstappen bij Blaak en zit je vlakbij. (als je de weg weet)

Ik heb er zin in! Jiehoe!

Origineel geplaatst door demian
eventjes, ik ken rotterdam een beetje, je moet als je met de auto komt overal betaald parkeren tegenwoordig, en dat doe je met een CHIPPAS!! (daarzo tenminste)

Ik kan zekers Parkeergarage kiphof aanraden. Vlakbij de Botersloot en omdat het iets uit het centrum ligt ook nog wat goedkoper (geloof ik).

meeting 5 minuten geleden:

Attachments

• meet-01.jpg
    meet-01.jpg
    32,6 KB · Bekeken: 109
ik was al erg vroeg weg (wegens verjaardagspartijtje waar ik nu net weer van terugben) maar heb toch leuke spulletjes kunnen proberen...o.a. chroma polaris was vet, EBM(?) modulair systeem ook... plus een rare gemodde alesis drumbak.
meer als de helft was nog niet aangesloten toen ik wegging dus heb helaas o.a. de afdeling arps moeten missen, net als mono's modulaire spul.

iig was de sfeer ontzettend relaxt en ik hoop volgende keer de rest te kunnen horen! :biertje:

Ik ging weg om half zes geloof ik. Erg leuk! Leuk ook om die gemodde Alesis drumcompu te horen en te proberen, gaaf geluid ook. Spectralis, wat een vet ding man. Ik heb alleen wel het idee dat je behoorlijk de handleiding moet besnuffelen, want wat complex issie!

Volgend jaar weer! :okdan:

Idd.... erg leuk, de tijd ging enorm snel en moest helaas weer betijds weg....Volgende keer ben ik weer van de partij! had wel wat meer willen horen van de ensoniq opvolger (12bit 48khz) van de esq, daarnaast heb ik gelukkig de simmons drumcomputer nog even meegepikt! echt heel lekker ding!

Misschien is het een idee voor bij de volgende meeting, dat iedereen even een demo'tje geeft van max 10 minuten van een door hen zelf meegebrachte synth ofzo.....

:{ :{ :{ :{

ik ben net thuis. jammer dat ik zo vroeg weg moest!
heeft het eten nog gesmaakt?

ik vond t in ieder geval super! vooral de EBM modulaire bak trok mn aandacht geloof ik ;)

(p.s. mono, is er een opname van 'savonds?)

hier wat fotootjes:

Attachments

• copy of dsf2005-2.jpg
    copy of dsf2005-2.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 114
Nou ,mannen ik ben ook weer terug!
En k vond het top!!
Deze keer was het zeker weer geslaagd! :okdan:
Volgend jaar weer............................

De Chroma Polaris van Fuse was een toppertje!
De Oscar van Damian!

Allemaal juweeltjes...........En niet te vergeten de VL1 van Herr HanZ natuurlijk!

:dj: :halleluja :halleluja :halleluja

K'heb me prima vermaakt.

Volgend jaar in Venlo wordt nog vetter natuurlijk.

Origineel geplaatst door fuse
Volgend jaar in Venlo wordt nog vetter natuurlijk.

Tja, daar houden we je aan :)

Was inderdaad lekker gezellig. Je kon ook rustig praten, met al die koptelefoons. Nu was de groep redelijk van omvang, dus het kon ook allemaal. Toch weer goed, elkaar in levende lijve te ontmoeten.

Wout

Back