Synth meeting 2005

Was gezwellig hoor....wel een stuk rustiger als vorig jaar....

paar reviews :

- die modular (BME?) vond ik errug vetjes....net als die Scorpio(?) die er naast stond.....
- de Akai AX was ook prettig om te horen...
- de Oberheim en Arp waren trouwens ook de moeite waard...
- de Chroma Polaris vond ik tegenvallen en ook de Spectralis vond ik niet echt mijn ding...smaken verschillen..
- de Acidlab Bassline klonk leuk maar ik miste een echte 303 ?
- qua design vond ik die VL1 zeer oogstrelend....
- jammer dat de modulaire Moog en Serge niet werkten...was ik errug benieuwd naar...

en mijn medeleven gaat uit naar de eigenaar van de OSCar,die problemen bleek te hebben....

oh,en de Wokkels waren lekker....:D

Zo, net weer terug van een gezellig dagje synthen in Rotterdam. Weer een hoop bekende en minder bekende mensen gezien. Ook weer een hoop geleerd:
1) M'n DGS Scorpion heeft zowel white noise als pink noise aan boord (Dank aan Klaas of Demian).
2) Een Future Retro Moebius is een bretsige bak in combinatie met een BME modular (die ben je voorlopig kwijt, Mono). :)
3) Je mag de volgende keer wel in Hanz z'n breath controller kwijlen, maar dan neemt ie wel z'n Boss DR-55 mee. :confused:

Dank aan MonoPoly, Imipolex en de rest van de organisatie (dat leuke meisje achter de bar) voor een geslaagde synthmeeting 2005! :okdan:

Oh ja, dank ook aan iedereen voor het meenemen van een koptelefoon! :biertje:

Was een prima zondagje! :)

Helaas heeft m'n telefoon zojuist besloten de foto's in te slikken...
... dus zullen jullie nooit zien van welke liefdevolle blik vervuld, en met welke tedere touch JohnnyBusca eindelijk uit de Yamaha-kast kwam. Geeft niets hoor Jeroen - we hebben het eigenlijk altijd wel geweten... ;)

En volgende keer neem ik idd. graaaaag m'n DR-55 mee, aangezien we dan blijkbaar een live ombouw operatie te zien krijgen - zodat de DR55 ook op MIDI synct.
Als je niet tot dan kan wachten met het volkwijlen der breathcontrollers, Boem, dan kom je maar een keertje langs... :D

4) Acidlab Bassline: klonk alsof er een ingebouwde overdrive in zat die je niet uit kon zetten. Beetje minder, maar voor de rest klonk ie wel prettig.
5) Oberheim 2-Voice: :{ :{ :{
6) Moog Modular: =( =( =( Na een hoop gesoldeer hebben we één VCO en een VCA weer aan praat gekregen. In combinatie met de BME heeft de Moog dan toch nog wat van zich laten horen ("Die sinus is ok", aldus Jeroen).
7) Spectralis: ziet er leuk uit, klinkt alleen behoorlijk digitaal en vrij droog. Machinedrum-flashbacks van 2 jaar gelden kwamen weer naar boven. :erm:
8 ) Simmons SDS-3: :halleluja

boemtsjak: bedoel je de gain van mn mixer ? die kan je lager zetten:)

jeroen aan het freaken::)

Attachments

• dsc04450.jpg
    dsc04450.jpg
    143,5 KB · Bekeken: 120
Ja, wie was Arv? Ik heb 'm ook niet bewust ontmoet! :D

Ik was ik, in het blauwe autobahn t-shirt, meestal te vinden bij de Oberheim Two-voice. 8~

Origineel geplaatst door Hanz
Ik was ik, in het blauwe autobahn t-shirt, meestal te vinden bij de Oberheim Two-voice. 8~

Je was inderdaad verdacht veel in de buurt van die Oberheim aanwezig..:D

Ik heb Arv wel gezien, relaxde gast!
En ik kom er net achter dat ik vandaag Dione heb ontmoet zonder dat ik het wist. hehe

Ik vond het een erg geslaagde meeting. Zeer relaxde sfeer. Synthesizerfreaks zijn relaáxed.

oja.. .boemtsjak.. meen je dat nou dat je die white/pink noise knop niet eerder had gezien??
funny.. :)

Ik vond het cool om eens een meeting mee te maken.
Samen met erik(dione) lekker even lopen watertanden bij de arp en oberheim.
De AX was ook erg vet, heel jammer dat de OSCar niet helemaal naar behoren werkte
ik hoop dat hij nog gemaakt kan worden erg vette bak8~
Chroma polaris helaas niet wat ik er van verwachtte, maar toch leuk om eens te zien.
Erg vet klonk het modulaire systeem, hier was ik toch echt wel van onder de indruk.
De Spectralis is denk ik erg ok maar er moeten zeker nog wat probleempjes in het o.s opgelost worden.

Ook hebben we beneden nog wat zitten ouwehoeren onder het genot van wokkels en fanta:)

Erg leuke dag gehad en bij een volgende meeting probeer ik er zeker weer bij te zijn :okdan:

En ik vond Damian die naast mij en Alco(Wizard .....Dork's nieuwe naam) zat een top vent.
ARV vond ik ook iemand om prima gesprekken mee te voeren.
KLaas is een rustig en zeker goed forumlid,wist aardig zij mond te roeren over de synthese opwekking.
En Imopolex was ook top!
:okdan:

Nogmaals Mono-Poly dank je voor de inzet en de andera die dit mogenljk maakte!:mega:

Back