Synth meeting 2005

En ik zag dat ze aan het filmen waren toch?
Komt die film die opgenomen is ook als file hiet op het SF?

Damn!

Ik heb veel mensen gezien, maar eigenlijk te weinig mensen gesproken.
Dit was / ben ik in ieder geval:

DCP_2702.sized.jpg

fjoesz baalt =(

hij was er niet bij want lag in de vernieling in groningen na een iets te vet feestje op vrijdag.. zaterdagavond om 11:30 wakker geworden en toen was er nog niets aan de hand.. zondag opnieuw wakker geworden en toen kwam ie erachter dat zn poot half uit elkaar lag en zn kop uit elkaar klapte

dus heeft ie de peugeot405 meeting En de synthmeeting gemist... gvd

en ook nog eens 30 pakken watten in zn voorhoofd hangen

Ik heb me ook prima vermaakt :)
- acidlab bassline viel me 100% mee. Komt akelig dicht in de buurt van the real thing!
- gebende alesis drum machine was errug vet
- De akai synth was ook een aangename verrassing, de Polaris viel me een beetje tegen
- De spectralis viel me tegen. Vond 'm een onaangenaam digitale, cleane klank hebben
- Altijd leuk es een oberheim en een Arp te strelen :{ (jammer dat de knoppen van de arp zo stroef liepen)
- de DSI vond ik toch wel heeeeeeel errug lekker klinken hoor! op de nominatielijst ;)

En gezellig een biertje drinken is ook altijd leuk netuurlijk :biertje:
Jammer dat ik niet meer mee kon eten, ik had nog een klein reisje naar 't hoge noorden voor de boeg =( .

Volgend jaar weer natuurlijk, en in 't najaar nog de sequencer meeting :okdan:

Ik vond het ook een zeer gezellige dag.
Erg leuk om al die mensen te ontmoeten en mensen die ik al kende weer te spreken.

Dank aan Mono..

@ Monsieur Busca.. Ik heb je a-z maar mee naar huis genomen, je was ze vergeten.

Tot de volgende keer!

Was een zeer gezellige dag gister met lekker bier.:biertje:

Hoogtepunten voor mij waren:
- de Dave Smith Evolver (mooie sound en een heel eigen geluid);
- Akai AX-60 (heerlijk geluid);
- Acidlab Bassline (nauwelijks te onderscheiden van de originele TB, en ik vind m nog lekkerder tweaken ook:bekdicht: );
- de Simmons Drummachine heeft ook een zeer positieve indruk op mij gemaakt (goede klank en uitgebreider te editen dan een 808 oid);
- Oscar was ook tof, alleen jammer dat ie dus nog gerepareerd moet worden.

Verder was ik benieuwd naar de modulars maar heb die verder niet meer bespeeld.

Tegenvallers vond ik persoonlijk:
- de Chroma Polaris (heeft wel iets leuk retro's maar verder vond ik m qua klank niet echt boeiend klinken);
- TR-909 (toch iets te vaak gehoord en de geluiden klinken niet echt je-van-het :doei: );
- Spectralis (té steriele sound. Kwam op mij trouwens meer over als een groovebox met een iets dikker-dan-gemiddelde klank).

Oh ja, ik ben die gozer op de foto's van Mono met dat grijze shirt achter de 909.:)

Ik vonde spectralis dus wel een interessante bak. ;)

Verder weer eens lekker met een 808 gespeeld.... (enige verkoop waar ik spijt van heb) en ik kon eindelijk ook eens de MicroKorg proberen. Leuke synth, veel "bang for the buck"!

Prima lokatie, chapeau voor de organisatie! :mega:

Origineel geplaatst door Hanz
Ja, wie was Arv? Ik heb 'm ook niet bewust ontmoet! :D

Ik was ik, in het blauwe autobahn t-shirt, meestal te vinden bij de Oberheim Two-voice. 8~

Ik heb nog een beetje met je zitten ouwe neelen bij je VL-1 remember? :D Korte broek, blauw t-shirt, half lang haar.

Ik sta niet op de foto's zo te zien.. ;)

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik vonde spectralis dus wel een interessante bak. ;)

Verder weer eens lekker met een 808 gespeeld.... (enige verkoop waar ik spijt van heb) en ik kon eindelijk ook eens de MicroKorg proberen. Leuke synth, veel "bang for the buck"!

Prima lokatie, chapeau voor de organisatie! :mega:
Idem.... Hier ben ik het helemaal mee eens!

SaintEric... als mijn kont niet vast zat, zou ik hem zelfs vergeten..

Owja, ik ben die ene op de foto's van Mono die aan de Acidlab Bassline staat te klooien. (met die paal strategisch voor m'n hoofd gepositioneerd :D). Denk je dat je dat kan onthouden, Hanz? ;)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Owja, ik ben die ene op de foto's van Mono die aan de Acidlab Bassline staat te klooien. (met die paal strategisch voor m'n hoofd gepositioneerd :D). Denk je dat je dat kan onthouden, Hanz? ;)

Ja hoor, jouw t-shirt vergeet ik niet zo snel... :D

Het was weer een geslaagd meeting:D en johnny nog thuisgekomen met de fiets? :Z

Hanz heb je die foto van johnny bij de VL1 er al op gezet?:D

Origineel geplaatst door dione

oh,en de Wokkels waren lekker....:D [/B]

Dus jij hebt die allemaal opgegeten:duivels:

Origineel geplaatst door MindBleep
En de mijne dan was die ook niet moooi!!!!!1:luv:

En wat dacht je van mijn T-shirt Met MANVSMACHINE en een 909 erop :D

Back