Track: Kc watch the birds

een heel mooi sfeervolnummer. Als ik dan toch nog iets op te merken zou hebben, zou het over de drumsounds gaan. Ik vind de kickdrum niet zo mooi, maar dat is hier nu eens echt een kwestie van smaak. Ook vind ik die laatste uithaal wat hard in de mix staan (schrok me het apezuur ;) ) Maar mooie track hoor. :okdan:

Prachtige track! Mooie harmonie opbouw in het begin en idd kan er gedurende het nummer nog iets uitgebouwd worden. Maar die CS80 pakt je wel zeg!

Knap trouwens dat je de drums met de hand hebt ingespeeld :halleluja

Complimenten!

Mooi....ik kan niet anders zeggen.

Maar helaas moet ik me ook aansluiten bij de anderen. Het einde is niet zo sterk. (Maar dat wist je dus al)

Maar nogmaals:....Mooi....ik kan niet anders zeggen

Zeer sfeervol....

Ik geef je een 10/10!

Ik weet dat mijn site niet over muziek gaat. Het is eigenlijk ook niet mijn homepage.

Super!

Klinkt als AIR.

Mischien dat ik de beats iets anders had gedaan, nu vind ik die nogal standaard, had van mij ietsjes gewaagder gemogen.

Heel lekker hoor dit nummer. Heerlijke solo's!, eigenlijk niet veel meer aan op te merken behalve dat ik sommige geluiden wat hard vind in de mix, maar voor de rest erg lekker nummer! 8)

Zo dan.. klinkt erg relaxed :) heerlijk schema in't begin, en mooie solo ook. Ben ook fan van het waterige 'clavinetje' wat er op gegeven moment in komt. Hier moet je echt met een noodgang mee verder, uitbouwen dat schema, iets minder stoffige drums (desnoods een 808 ofzo) en you're on your way to glory :)

Erg veelbelovend indeed!

Ja, mooie track..... dat zeker...

de drums missen nog een beetje kracht, zijn hier en daar een beetje rommelig en mogen nog iets meer afwisseling hebben.

en het kan aan de speakers liggen waar ik nu op luister, maar ik mis nog een beetje een diepe bas ofzo.
Het kan allemaal nog wat krachtiger...........

Het einde doet me trouwens denken aan Sheep van Pink Floyd, alleen dan met vogels ;)

Lekker bezig! :)

Back