>hermax:
Bedoel je jazzy dingen in het algemeen? Of diegene die ik speel?
De eerste vind ik persoonlijk ook de minst duidelijke, het gaat niet echt ergens naartoe, het stopt ook nog zo 'vlam'.
De tweede (en de eerste natuurlijk ook) mist ook nog richting en mix, waar ik morgen ofzo nog wel eens ga aan werken.
Ik ben ook van plan om m'n drumsamples (die ik ergens gratis gedownload had) te vervangen door samples van de drummer uit m'n groep, die ik waarschijnlijk binnen een weekje ofzo zal hebben.
>Cheimoon:
De Rhodes op de eerste is m'n MS2000B, een volkomen factory preset, maar dat moet kunnen vind ik.
Hij schommelt idd wel redelijk hard, daar zal ik nog iets aan proberen doen.
En die ruis, ik heb het even uitgeprobeert, en vanaf de Hammond erbij komt, begint die ruis te veroorzaken met de bas. De baslijn zelf zorgt niet voor ruis, enkel in combinatie met de Hammond, raar...
Over de tweede track, die mist op sommige plaatsen een 'ietsje-meer' gevoel.
De bas is dezelfde (qua klank) als in de eerste track -> B-03 House Bas op de MS2000B.
Algemeen:
In het vervolg misschien langer wachten alvorens m'n tracks te posten, tot ikzelf tevreden ben van het resultaat, wat in dit geval nog niet echt was. Ik heb deze week niet veel tijd meer om nog veel aan de tracks te prutsen, maar ik ga het zeker doen, ik denk dat er genoeg materiaal inzit om twee goede tracks te maken, mits wat meer tijd om het geheel in elkaar te zetten.
JaZz.