Acidlab bassline

die oversturing die er af en toe opzit, is de gain van m'n mixer die ik helemaal opengooi, als alternatief voor de betere distortion...

gewoon ff een dingetje, samen met de 808...

het is geen 303 en het zal nooit een 303 worden. maar het is WEL een erg goeie kloon, met een eigen karakter. en, hij heeft gate / cv uit , kan je leuk je 101 de bassline laten volgen.
en midi + sync out / in...

:mega:

DSC03741.JPG

Ik heb ook maar een mailtje gestuurd naar klaus. Ik hoop dat ie er 2 kan opsturen :) Het is misschien niet de echte 303 klank maar voor acid actige lijntjes is ie voor mij goed zat....

Dat je even weet: Klaus is een week afwezig ivm vakantie, dus mailt misschien niet zo snel terug.

Cool dat er meer mensen enthousiast worden!! Het is echt een vette bak.

erg koele demo, elektrovolt!

misschien moet ik er ook maar eentje nemen... hoewel ik op dit moment zweer bij de audiorealism bassline, nuja als er weer wat geld komt.

:D Man, ik was al overtuigd! En nou met al die lovende kritieken, wordt 't een laaaaaaaaaaange vakantie denk ik..

A ja, komt er wel een keer eentje (of 2..)

Mijn eerste indruk is dat ie met resonantie open een beetje klinkt of er wat white noise bij door gemixed is voor de filter ik heb het over de eerste 30 seconden electrovolt's demootje :).
En ook verderop blijf ik dat gevoel houden. Ow wacht es... je had de gain helemaal open van je mixer? Of is dat pas in het tweede stuk?

Hmmm. Hij klinkt erg vet! Ik ben benieuwd naar een vergelijking tussen dit schatje en de Future Retro Revolution.
Als je kijkt dan een revolution 595 kost ex btw en ex verzending bij SchneidersBuero... inclusief btw en verzending denk ik dat je voor dat bedrag bijna 2 van die acidlab monstertjes hebt. Nou ja bijna 100 a 150 euro meer denk ik maximaal.

Ik vind hem leuk klinken :)

Leuk ding, zeker voor dat geld, alleen jammer dat er geen audio in op zit. Das weer zo jammer. Ben altijd al benieuwd geweest hoe dat zou klinken.

Deze komt echt heel dicht in de buurt van het orgineel.
Leuk man ouwe tijden gekloot met 303, opleving :)

Even voor de record: Als je een bassline wilt hebben kost dat 390 + 17 euro verzend kosten... Ik heb er 1 besteld voor mijzelf en 1 voor een maat. hehe :duivels:

ik heb zojuist de cv uitgangen gebruikt in combinatie met een sh101,
en dat werkt echt perfect !

nog meer reden om hem te kopen !

ik denk erover om mijn lab al weer in de verkoop te doen...
is er interesse?

Back