Acidlab bassline

aha

maaruh... waarom zou ieder dat voorzich moeten regelen ? als er 1 persoon is die betaalt dan krijgen we groepskorting, en als ieder voor zich gaat bestellen niet...

of begrijp ik het nu verkeerd ?

Precies Vrikaz! Dat bedoelde ik ook. Lijkt me het beste als ik straks Klaus mail en hem vraag of het allemaal apart kan voor die lagere prijs. We bestellen er namelijk vanuit het Forum als het ware meteen 3 (of 4 als Jop ook meedoet).
Als dat niet kan, wil ik best 3 ineens bestellen en betalen en dan geld van jullie krijgen. Morgen weet ik wel meer denk ik.

Geduld nog even Elektrovolt!! haha, volgens mij loop je al trillend rond of niet??

Tja, ik heb heel bewust een limiet van 250 euro op m'n CC, dus dat wordt overmaken ;).

Ha ha ha ha!! Ik ben zeker ook erg benieuwd naar de Bassline!!! Maar ik heb dan al wel een TB, dus Acid had ik al!!!!!!! En hoe!!!! Maar meer is zeker wenselijk. :-)

Mijn CC kan wel wat meer aan dan 250 Yoozer....zeker genoeg voor 4 acid kastjes van Klaus!! Zullen we 06-nummers vast pb-en? dat overlegt makkelijker als we echt gaan bestellen.

lijkt me een zeer interessant apparaat.
kunnen jullie ons op de hoogte houden van hoe hij klinkt werkt etc??

thanks

Okay! Ik heb Klaus gemaild en gevraagd of de prijs niet incl. verzendkosten kan zijn. En dat ik er dan meteen 4 bestel. Dus Jop: doe alsjeblieft nog mee! ;-)
Morgen krijg ik vast antwoord van Klaus, dus.....nog even geduld!!

@Elektrovolt: Dit is goed voor je gear-verslaving! Neem het van mij aan, als je aan jezelf bewijst dat je kan wachten op een nieuw aan te schaffen synth merk je dat je ooit de verslaving zal kunnen bedwingen!! heh heh

daar was ik al lang achter, ik heb dit zo vaak meegemaakt... en natuurlijk met de bijbehorende zeikerds om je heen: ga je nou alweer zo'n ding kopen ? je hebt er al twintig !
jahaaaa ! maar ze zijn allemaal anders ! nou, dan koop je toch een mc303 ? daar zit alles al in. (...)

maargoed, de acidlab is een gaaf ding, ziet er mooi uit, (functioneel / design) en klinkt lekker.

dusss...

Succes!!

Succes!!

Klaus mailde me terug net en ..... we krijgen ze voor 330 euro per stuk INCL. verzendkosten! Hij gaat nu wel uit van 4 stuks. Jop PB-de me dat hij nog twijfelt. Of we er ook 3 voor 330 totaal krijgen weet ik nog niet.
Ik heb hem ook nog niet gevraagd naar het apart verzenden. Misschien zal hij dat niet doen voor deze prijs...
Is het echt een probleem om alles bij mij te komen halen?

O ja: hij heeft op dit moment ook 2 gouden versies beschikbaar! En hij zegt dat iedere andere kleur ook mogelijk is!
Ik kan op mijn werk geen foto's posten, dus als 1 van jullie dat wel kan, mail ik hem door! De gouden versie is decadent te noemen! ;-)

Goeie deal zo he?!

Potver3 het is wel een koof speeltje zeg, ik heb zelf de future-retro revolution en eigenlijk hoort deze er ook nog bij....nog ff een dagje over nadenken...

Ik wacht de eerste gebruikers ervaring(en) af en doe wel mee (waarschijnlijk) met de volgende bestel-golf ;)

Succes, veel plezier en laat die ervaringen maar komen!! :biertje:

Back