Acidlab bassline

@ lacertus en alle andere leden die er al een hebben.

hoeveel ben je kwijt in totaal?
dus bassline, vervoerskosten, btw, invoergeouwehoer enz.

thnx,
chielos

oproepje..

oproepje..

Binnenkort gaan we er een paar bestellen.

Zijn er nog liefhebbers, zodat we misschien een combi-dealtje kennen maken?

Laat maar ff weten via e-mail of Pb.

Nu ook in 't blauw:

Attachments

• acidlab blue.jpg
    acidlab blue.jpg
    96,3 KB · Bekeken: 108
Re: oproepje..

Re: oproepje..

Heb ff contact gehad met Klaus en bij een groupsbuy van 4 stuks tegelijk komt 't op €360,- p.st incl. verzending naar Nederland.

Voor mezelf vind ik dat niet echt de moeite voor een groupsbuy (heb al een Pb-tje naar de 'aanmelders' gestuurd), vandaar dat IK er even vanaf zie..

Maar er is verder nog wel een "nieuwtje" van Klaus die ik jullie niet wil onthouden:

Yes there will be a CV/Gate Synth in 1-2 months.
A picture of the frontpanel is attached. A prototype is in
development.

:)

De "BOMBASS" !

Attachments

• bombass.pdf
    25,3 KB · Bekeken: 93
Neen, had 't ook al gevraagd..

Specs kunnen op aanvraag gegeven worden door Klaus.

Hij is nog bezig met 't prototype; ken nog wel een paar maandjes duren voordat ie echt geleverd kan gaan worden.

Máár, lijkt me nice! :)

Ik had op dat moment behoorlijk geldgebrek (kostgeld, belasting, andere dingen).

Origineel geplaatst door radiance
@Lacertus: Nu alweer uitgekeken op je Acidlab?

Zeker niet uitgekeken... maar ik heb te weinig tijd om met mijn spullen te spelen, dus moet er gewoon spul uit. Ik heb gekozen voor 'less is more' En de Acidlab behoorde bij 'more' en moet er uit! Op die andere spullen die ik verkoop ben ik ook nog lang niet uitgekeken, maar ja.... keuzes... =(

De 2 die ik er heb staan ook niet :) Die dingen zijn echt geweldig, ik hoop nog steeds dat ie zijn filter ook een keer los uitbrengt. Want het ding is heftig, ik heb maar zelden zon ziek laag uit een kloon horen komen, het staat ook eigenlijk los van een echte 303. Ik heb nu ook wat losse doefper modular filters en die kan ik mooi aansturen via de cv en gate out van mijn bassline...

Stepped filters :D over de bassline, klinkt altijd leuk.

De manier van noten programmeren vind ik niet fijn. Ik heb zelf nooit een echte 303 gehad dus kan hem daarmee niet vergelijken. Ook jammer vind ik het ontbreken van cv / gate ingangen.
Verder kon ik wel een extra centje gebruiken voor aanschaf van andere spulletjes.
Als ik ooit geld over heb komt de echte en geen kloon.

groeten,
Jop

Origineel geplaatst door mOkBor
ik heb maar zelden zon ziek laag uit een kloon horen komen
Resonantie naar 0, zaagtand erop en wowwwmwmwwmwmw :D.

inderdaad, de wijze van programmeren vind ik ook niet lekker werken, zelfs met m0k's programsheet.
maar dat laag... daar kan maar weinig tegenop !

Ben ook nog zeer tevreden met mijn Acidlab! Veel laag idd en een lekkere POW accent. Ik ben echter wel echt gezwicht en heb mijn tb303 naar Robin Whittle gestuurd....!!!!! Ik verwacht hem volgende week hier !! Leuke combo dacht ik zo.:halleluja

Gisteren mijn acidlab ontvangen en ben der zeer content over...
Maar ik zou graag iets hebben voor hem lekker te oversturen zou dit iets zijn:
2-Mode Overdrive/Distortion Effects Pedal
bhr-od100.jpg

Prijs: 23€
OF
Authentic Vintage-Style Distortion/Sustainer
bhr-vd1.jpg

€ 47
Of zijn er nog andere alternatieven ? Met meer effecten ? Of die beter geschikt zijn ?

zijn dat die nieuwe pedaaltjes van behringer?
geen ervaring mee!
ik heb thuis een proco rat. heerlijk ding! (ik heb helaas nog geen bassline:(... )

oh mochten er nog meer mensen zijn die hem uiteindelijk weg willen of moeten doen...
ik zou wel een zilveren willen=)

Zo'n gitaar- pedaaltje geeft meestal een bult ruis af.......

'k Ga vanaaf/binnenkort eens eventjes een MIC200 over de Acidlab van m'n maat gooien (prijs ook rond de €45,-, maar ruis valt me ERG mee in vergelijk met bijv. de BOSS MD-2), bevindingen zal ik wel plaatsen. (mp3's weet ik nie of gaat lukken..)

128213.jpg

Origineel geplaatst door Zoidsity
Zo'n gitaar- pedaaltje geeft meestal een bult ruis af.......

daar heb ik bij die van proco eigenlijk helemaal geen last meer van!
maar idd die van boss ruiste als de zee bij windkracht 10

Back