[track] Get Together

PIE

Stamgast
Hi,

Hier een cheesy-simpele-kale-onafgewerkte track.
Zoals meestal bij mij; inelkaar beuken en nooit afmaken ;)

Pi - Get Together

PIE 8)

Jammer dat je deze niet helemaal goed afwerkt
Het is nu een demo.
De sample stoort me af en toe.
Dun.
Voor de rest heel mooi,afmaken,en dan pas posten,anders kan men niet echt een goede mening vormen vind ik.
^
Subjectief

Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
Schop jezelf anders eens onder je kont,dat je het ook daadwerkelijk afmaakt.

Ik heb de slechte gewoonte m'n tracks niet af te maken... meestal om dat ik er dan alweer genoeg van heb.
Deze track komt me al weer de keel uit... tijd voor iets nieuws denk ik dan meestal. ;)

Misschien is dit ook wel m'n style... cheesy-simpele-kaal-onafgewerkt.

Het liefst heb ik een soort van reset button op m'n hoofd zodat ik er steeds weer met een frisse 'kijk' naar kan luisteren. :D

Hoe houden jullie het maken van een track interessant voor jezelf?

Schop jezelf anders eens onder je kont,dat je het ook daadwerkelijk afmaakt.

:D misschien moet ik dat inderdaad maar eens doen.

Origineel geplaatst door PIE
Ik heb de slechte gewoonte m'n tracks niet af te maken... meestal om dat ik er dan alweer genoeg van heb.
Deze track komt me al weer de keel uit... tijd voor iets nieuws denk ik dan meestal. ;)

Misschien is dit ook wel m'n style... cheesy-simpele-kaal-onafgewerkt.

Het liefst heb ik een soort van reset button op m'n hoofd zodat ik er steeds weer met een frisse 'kijk' naar kan luisteren. :D

Hoe houden jullie het maken van een track interessant voor jezelf?

1 je bent te enthuasiast bezig,en begint,en raakt uitgekeken.
2 is een vraag,als je een cd luisterd,skip je dan ook de hele tijd door?
3 hoe lang leeft een track voor je,die je heel gaaf vind.
4 neem pauzes
5 totall recall is dus echt kut:D.... zonder dat moet je je track wel afmaken,je wordt er lui door en unfocussed.
6 met pauzes bedoel ik,je luistert je track te lang,bent te lang bezig,ga dan ff koffie zetten of een stukje fietsen,zettem weer aan,en bekijk het opnieuw.

Ja, ik zit inderdaad vaak als een bezetene muziek te bouwen.
Soms kom ik er ineens achter dat het al uren later is, en ik nog moet opschieten wil ik nog boodschappen kunnen halen.
Tijdens het maken luister ik ook misschien wel te vaak naar de track.
Lastig om deze gewoontes af te leren... maar laten we het maar eens proberen. (heh bah, dat rijmt)

> 2 is een vraag,als je een cd luisterd,skip je dan ook de hele tijd door?
Nee... nummers kunnen me soms juist niet lang genoeg duren.

> 3 hoe lang leeft een track voor je,die je heel gaaf vind.
Ik probeer nummers die erg gaaf zijn niet TE vaak te luisteren... maar meestal gaan ze toch wel behoorlijk lang mee.

Sjeers,
PIE

Nie lullen,doen:)

Ik luister je track nu voor de 7e keer,en ik betrap me er op dat het gaat wennen.
En dat is niet goed,de eerste indruk telt.
En dat gebeurd er ook bij jou tijdens het maken,je hoort de track te lang en te veel.

Ligt er toch aan? Als het luistermuziek is dan mag het best wel wat 'moeilijker' zijn.
Als het meer dansmuziek is den'k dat trash wel gelijk heeft.

En nummers afmaken, gewoon doen!

poeh, ik vind hem echt vet!
dat dunne stemmetje kan mij niet echt boeien, das misschien ook wel zoals jij het in gedachten had?
vette bass en vet in gespeeld!

hij mag idd nog wel wat voller van geluid zoals anderen zeggen.

wat betreft het uitgekeken raken. mij helpt het volgende ook altijd. ik fik een test van een nieuwe track ff op een cd'tje en luister hem beneden in de huiskamer, in de auto of op het werk bv.
krijg ik er altijd een hele andere kijk op en weer zin om nieuwe dingen toe te voegen/veranderen

Ok tnx...
Ik had hem nog niet uitgemixed, dus hij klinkt nog niet optimaal.
Dit weekend ga ik er weer mee verder...
Ik ben er nu 2 dagen niet meer mee bezig geweest, dus kan er weer redelijk fris naar luisteren.

Back