Waar blijft dat nieuwe Protishead album btw? Ik hoorde vorige zomer een nieuw nummer op stubru met enkel die gast als zanger, dus geen Beth en dat klonk zeer goed! Beter dan hun oudere werk zelfs (niet dat het oude niet goed was, maar dt was gewoon subliem ).. anyways.. sindsiend dus niets meer van gehoord :confused:
Zelf heb ik het op video opgenomen, maar een vriend van me (die me er op wees) heeft het als het goed is gecaptured, dus ik zal het op mijn herejezus posten.
Nou, de capture is dus niet gelukt, alhoewel, 15 minuten wel maar de rest niet. Dus we zullen maar de video overzetten. Jammergenoeg ben ik vergeten mijn video op sp te zetten, dus het is long play opgenomen = slecht beeld.
Het geluid is gelukkig redelijk goed. Het was ook echt fantastisch dat Adrian Utley meespeelde, hierdoor kreeg het echt een portishead sfeer (voor zover het dat nog niet had). Mist allen nog de beatz en het gescratch van Andy smith
Het kan ff een weekje (of twee ) duren, maar ik zal 'm binnenkort ff op het net knallen. (echt fijn heh, die herejezus!)
Wat betreft de nieuwe cd, de band zit nu als het goed is in de studio en ik denk dat het wel tot het eind van het jaar kan duren voordat er echt iets op de plank ligt. Nog ff wachten dus.
tsou fet sijn asje die fideo wil capturen en ff wil uploaden
Dat legendarische Portishead optreden vanin NY met het ganse orkest is ook de max Hoewel ik dat ceedeetje wat beu gehoord ben
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.