Isao Tomita

pietcc

Nieuwkomer
Kan iemand me zeggen of deze man nog leeft?
Hij heeft me namelijk in mijn beginjaren aangezet om te gaan experimenteren met geluid. Een andere grote uit die periode , Walter Carlos ????? of was het Wendy Carlos, wie help met hieruit?

Tomita schopt dus nog steeds behoorlijk :kont:

Zo werkte Wendy Carlos als Tomita met het moog systeem , wendy Carlos heeft toen
filmmuziek gemaakt voor A Clockwork Orange ( Stanley Kubrick )
en de 'The Shining', ik heb trouwens ook een paar CD's van Tomita.

bezoek mijn Webwinkel maar eens dan kan je zien wat er nog allemaal tekrijg is van die mannen.

http://www.groove.nl

Zoek onder Carlos of Tomita
bijde heren zijn nog spring levend

ik wist wel dat er iets niet klopte aan haar >:|

Wendy is zelfs HOT, heb ooit handje geschut met haar:-)

Blaren aan overgehouden? :)

Ik heb toevallig vandaag nog een musicmaker uit '85 gelezen met een interview met W. Carlos.

Origineel geplaatst door fuse
Blaren aan overgehouden? :)

nee maar wel een blunder gemaakt, ze was toen net veranderd schijnbaar en degene die bij me was vroeg of zij de zuz was van de bekende Walter *D ik ben daarna maar meteen weg gegaan want ze was Redhot pissig.

ik zit net de dubbel LP te draaien "grootste Hits" die begint met een geweldige versie van John Williams Star WArs Theme, echt geweldig de sounds en dynamiek... je hoort altijd weinig van hem tov Vangelis, misschien komt het doordat Tomita zich veel heeft bezig gehouden met klasssieke bewerkingen

ik heb gisteren nog The Bermuda Triange gedraaid en das een ongeloflijke goede plaat , meersterlijke sounds !:halleluja:halleluja:halleluja

Back