Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sommige mensen blijven in de hoop een synthliefhebbende vrouw tegen te komen. en tja... een moog shirt is dan wel herkenbaar voor de echte synthliefhebbende dames 

Origineel geplaatst door Twin-x
gay staat in het engelse woorden boek als blij. Ja we zijn allemaal blij![]()

Origineel geplaatst door leo
Wie wil je nou eigenlijk overtuigen? Jezelf?
Origineel geplaatst door OnAcid
ik kon het niet laten...

Origineel geplaatst door BCA303
Dat je zo groot IK BEN 100% HETERO schrijft zegt mij alleen maar dat je absoluut niets met het homovolk te maken wilt hebben. Je bent blijkbaar erg bang dat mensen je afrekenen op je eventuele gay-zijn. Ik geloof je als je zegt hetero te zijn hoor, maar dat mensen altijd keihard gaan schreeuwen dat ze juist geen homo zijn vind ik nogal typisch.
Wat ik denk is dat ie volgens mij gewoon op zoek is naar die persoon met het t-shirt om aan hem de vraag te stellen of hij die 2 mooie ronde O's van het moog logo ook in het groot heeft om daar zijn paarse sjakie tussen te kunnen hangen. Ik weet het niet hoor, maar het zou zo maar kunnen.....![]()

Origineel geplaatst door BCA303
Dat je zo groot IK BEN 100% HETERO schrijft zegt mij alleen maar dat je absoluut niets met het homovolk te maken wilt hebben. Je bent blijkbaar erg bang dat mensen je afrekenen op je eventuele gay-zijn. Ik geloof je als je zegt hetero te zijn hoor, maar dat mensen altijd keihard gaan schreeuwen dat ze juist geen homo zijn vind ik nogal typisch.
Het zou ook kunnen dat ik al honder duizend keer vals beschuldigd ben, omdat ik juist NIETS tegen homo's heb en normaal met ze omga en dat mensen daar niets van willen begrijpen en daardoor denken dat ik het zelf ben... ofzo...Origineel geplaatst door BCA303
Ik werk zelf met twee samen... Nou de grootste lol hoor (let wel LOL...
). Mooie is dat zij zonder problemen en gevolgen zangeressen regelen waarbij ik al tien keer een pre-ejaculation had gehad alvorens ik ze had durven aanspreken