Help! Ik kan geen duits, maar volgens mij is dit tof!

Ik kan gelukkig wel Deutsch :)

Ik kan gelukkig wel Deutsch :)

SCHOP!!!!

Er is weer wat bijgekomen van der herr Lindhof.

De DL-808 en de DL-909, beide klonen van de welbekende drummerts alleen in een modulair jasje. Op de site staat alles gedocumenteerd met pcb layouts etcetera. Leuk als je bv alleen de conga's uit de 808 wilt in je modulair...

http://www.msc175.de/download.htm

In deze sectie staan btw ook schaltplannen für andere modules.:eureka:

DL-808

attachment.php

DL-909

attachment.php

Ook van Lindhof is de Synthlab.....prijs € 799,-

http://www.synthlab.de/d/home.htm

attachment.php

Specs:

2x VCOs (2 Wellenformen - Sägezahn & Pulswelle)
1x VCF (Tiefpassfilter 24dB - Moog Kaskade)
1x VCA
1x NOISE
1x RINGMODULATOR
1x SUBOSZILLATOR (-2 Oktaven)
2x LFO (Diverse Wellenformen und Ziele)
2x ENV (ADSR für den VCA und AD für den VCF)
1x MIDI-CV-Interface mit 2x CV und GATE

Attachments

• DL-808_FRONT_01__600_TR.gif
    DL-808_FRONT_01__600_TR.gif
    81,8 KB · Bekeken: 92
  • DL909_08_600.jpg
    DL909_08_600.jpg
    25,4 KB · Bekeken: 85
  • Synthlab.gif
    Synthlab.gif
    161,8 KB · Bekeken: 95
Hey cool. Als het uitgevroren is de etsbak maar weer eens opwarmen. Wel jammer dat herr Lindhoff gekozen heeft voor die dure connectors achterop de print.

Hey als je weer gaat bakken zou ik dan mee kunnen kijken naar het proces? En ach ja die connectors.....gewoon vervangen door draadjes....;)

Hey als je weer gaat bakken zou ik dan mee kunnen kijken naar het proces?

Als we dat kunnen plannen is dat geen probleem. Probleem is eerder dat ik daar vaak vrij ad hoc aan begin.

En ach ja die connectors.....gewoon vervangen door draadjes....;)

Ja, dat kan, alleen als je dan wat moet doen aan zo'n module moet je alles weer lossolderen...

jammer eigenlijk dat er niet tien mods opzitten per sound.

Als we dat kunnen plannen is dat geen probleem. Probleem is eerder dat ik daar vaak vrij ad hoc aan begin.

Ja, dat kan, alleen als je dan wat moet doen aan zo'n module moet je alles weer lossolderen...

Het is toch de bedoeling dat ie gewoon in 1 keer werkt? ;) Maar ik snap wat je bedoelt....kan je ze anders niet vervangen door 'normale' connectors? Of komt dat niet uit qua spacing?

Maar wat is ad hoc bij jou? Met de auto is het een half uurtje rijden voor mij naar Vleuten....maar mocht het zo ad hoc gaan zou ik graag een keer een afspraak met je willen maken....uiteindelijk wil ik ook me eigen printen gaan etsen....ik weet ongeveer hoe het moet maar om het af te kijken is natuurlijk veel makkelijker.:W

@ r2o die kan je dan toch zelf implementeren? Het is DIY. Ik zat er sowieso aan te denken om er trigger en velocity ins op te bouwen....

Back