• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: Yamaha CS-50 !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mdv

Just Intonation
Yamaha CS-50
Met case en originele standaard.

Cosmetisch echt als nieuw!
In tune!
Keyboard moet worden schoongemaakt omdat hij soms dubbeltriggert (licht en af en toe en maar bij een paar keys, is een kwestie van contacten schoonmaken maar ik ben te lui :), en voor de rest helemaal in orde aftertouch werkt perfect etc)
Release van 1 voice duurt langer dan de release van de 3 andere voices. Dit moet afgesteld worden, is nu alleen merkbaar bij sommige geluiden met langere release tijden.
overal dus echt in superstaat en volgens mij kom je zo'n mooie niet snel weer tegen.
Geluid is natuurlijk onovertroffen. Het hoog klinkt zelfs iets mooier dan zijn grote broer de cs-80

prijs 700 euro

prijs 600 euro
en dan moet je opschieten want hij is snel weg ;)

uhhhh.. ik heb me een beetje bedacht en doe hem toch niet meer weg :D
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back