Yamaha CS-50
Met case en originele standaard.
Cosmetisch echt als nieuw!
In tune!
Keyboard moet worden schoongemaakt omdat hij soms dubbeltriggert (licht en af en toe en maar bij een paar keys, is een kwestie van contacten schoonmaken maar ik ben te lui
, en voor de rest helemaal in orde aftertouch werkt perfect etc)
Release van 1 voice duurt langer dan de release van de 3 andere voices. Dit moet afgesteld worden, is nu alleen merkbaar bij sommige geluiden met langere release tijden.
overal dus echt in superstaat en volgens mij kom je zo'n mooie niet snel weer tegen.
Geluid is natuurlijk onovertroffen. Het hoog klinkt zelfs iets mooier dan zijn grote broer de cs-80
prijs 700 euro
Met case en originele standaard.
Cosmetisch echt als nieuw!
In tune!
Keyboard moet worden schoongemaakt omdat hij soms dubbeltriggert (licht en af en toe en maar bij een paar keys, is een kwestie van contacten schoonmaken maar ik ben te lui
, en voor de rest helemaal in orde aftertouch werkt perfect etc)Release van 1 voice duurt langer dan de release van de 3 andere voices. Dit moet afgesteld worden, is nu alleen merkbaar bij sommige geluiden met langere release tijden.
overal dus echt in superstaat en volgens mij kom je zo'n mooie niet snel weer tegen.
Geluid is natuurlijk onovertroffen. Het hoog klinkt zelfs iets mooier dan zijn grote broer de cs-80
prijs 700 euro