Wow

Toe maar, een verdubbeling van de bit-rate je denkt zeker dat we audiofielen zijn ?:D
Ik heb een beetje de indruk dat je net het muziekmaken met de computer ontdekt hebt en dat je alles wat er uit komt tof vindt.
Wat ik hoor is een arpeggiator/lfo die afwisselend met de ene en met de andere toets bespeeld wordt met daaronder een flauwe drumtrack met een vervelende drumroffel. Begin ideetjes kunnen zo klinken maar dat moet je dan wel uitbouwen (en die drumroffel weggooien). Je andere track is wat dat betreft beter.

Leuk dat je er zo enthousiast over bent, dat moet je vooral blijven :okdan:

ik vind mmmmm een prima titel voor dit stukje geluid. Dit is toch niet serieus als nummer bedoeld hoop ik? Maak iets af en laat het dan horen.

Ik zou een baslijn toevoegen. Wel een coole arpeggio.

P.S.: Zet de drums wat harder! Ik hoor ze nauwelijks!

Laatst gewijzigd:
Hey grappenmaker! Ik zou eerst eens wat studie boeken aanschaffen om de definitie van een track te achterhalen voordat je weer wat post.

Nou we kunnen wel alemaal negatief gaan zitten doen hierzo.
Maar ik hoor wel eens slechtere en onoriginelere muziek hier.
En dat dat van mensen die al 10 jaar muziek maken met topspullen. :)

Wat een snobisme.

Je moet het wel in perspectief zien. Ik heb begrepen dat de poster 13 jaar is.

Zulke mensen moeten we juist supporten in plaats van af te kraken. Wat deed je zelf toen je zo oud was? Hij kan ook voor de tv gaan hangen of dom gaan zitten sms-en.

Support creativiteit (ook als het nog niet zo goed klinkt).

Evilfaces: ga door en let niet op de negatieve shit hierzo

Ik denk alleen wel dat het iets meer gewaardeerd wordt als er iets langer als 3 min. aan gewerkt is voor je het post. Als ik al mijn 3 min. projecten hier ga posten dan kan ik nu meteen starten met 50 topics openen.

Origineel geplaatst door omc
Ik denk alleen wel dat het iets meer gewaardeerd wordt als er iets langer als 3 min. aan gewerkt is voor je het post. Als ik al mijn 3 min. projecten hier ga posten dan kan ik nu meteen starten met 50 topics openen.

Dat heb je zeker gelijk in.

Maar het is de manier waarop dat gezegd wordt. (niet door jou hoor)

Ik denk inderdaad ook dat het zou helpen als de poster de context van zijn post even aangeeft. Als hij bijvoorbeeld had gezegd:

"Als beginnende jonge muzikant (13) wil ik op deze manier laten horen in welke richting ik bezig ben en zou het op prijs stellen als mensen nuttige tips en/ of meningen hebben om mijn tracks te verbeteren. Ik maak gebruik van fruityloops en .....vsti....." enz enz

Nou snap ik wel dat dat als 13 jarige (als dat echt waar is) wel lastig is.

Ik vind het voornamelijk belangrijk dat we deze persoon niet met zijn allen in de grond duwen zodat hij straks alle vertrouwen in zijn kunnen verliest en het muziekmaken maar weer compleet opgeeft. Voor hetzelfde geld is hij over 10 jaar een grote naam in de muziekwereld. Je moet ergens beginnen!

Maar goed, da's mijn mening weer..........

volgens mij kun je beter met een programma als rave ejay beginnen om tracks te maken.
,gewoon hapkare blokjes die iig bij elkaar passen qua bpm enzo.
zo leer je veel sneller composities te maken.
later kun je dit weer gaan toe passen in fruityloops
tis maar een

:eureka:

Zo erg vind ik het helemaal niet klinken ik heb hier veel erge dingen gehoord op het Forum.
En dat was van mensen die geen 13 waren.
Synthesizer geluidje vind ik erg leuk.
Tja een bass mag het wel gebuiken dit ontbreekt duidelijk.
Misschien handig om aan meer struktuur aan te brengen in je song Dit is meer een intro.

Evilfaces: ga door en let niet op de negatieve shit hierzo

Negatieve shit??

Deze meneer post al een tijdje van dit soort stukjes, bij elke thread die daar over gaat word er menigmaal gezegd dat meneer eens wat af moet maken, waarom doe(t) hij/jij dat dan niet?

Kleine mix in3 min. gemaakt

Kom op evilfaces we willen iets meer van je horen, dus geen 3 minuten werk maar 6, 10, 15, 50, een dagje etc, etc.

Je kunt het!

Re: Wow

Origineel geplaatst door evilfaces
goed hoor ;)

Kleine mix in3 min. gemaakt:D

Back