Roland EF-303

Da's wel fokking prijzig voor die blikkendoos... die van mij hier op SF was 125, zonder doos, met handleiding. Had ik toch maar beter kunnen houden, dan ;).

Hij's wel leuk, en de filters zijn eigenlijk helemaal niet zo slecht... en de delay is ook wel te pruimen.

gehad , en zou er nog geen 20 euro aan uitgeven

In Nederland zijn ze nieuw nog steeds 399 euro bij de goedkoopste...en deze zijn nieuw...
Matt, motiveer je opmerking eens, zo heeft niemand er wat aan..

Heb hem ook, puur gekocht op de aantrekkelijke features: 16steps slider midisequencer, vocoder algoritmes, live-interface...
Maar vind het eigenlijk ook allemaal wat tegenvallen. Geluidskwaliteit is niet zo bijster, de sliders zijn verre van accuraat,...
Had veelmeer kunnen zijn, dat ding. Af en toewordt ie gebruikt.

Ik heb hem ook...

Kan mij voorstellen als hij puur voor studio doeleinden gebruikt wordt, tegenvalt.

Maarrrr.....zoals al heel vaak op het forum gesteld is: "grooveboxen zijn voor overijverige DJ`s"..

Dus....hang je draaitafel(s) eraan en gooi je pioneer mixer uit het raam....8o)

Beetje late reactie..... maarum, is dat ding als effecten bak voor dj`en het nou waard? Of kan ik beter voor een andere bak kijken? heb er een filmpje van gezien, was wel geinig, niet bijster speciaal verder, maar hier werden ook maar een paar featurers behandeld.

Origineel geplaatst door matt second
gehad , en zou er nog geen 20 euro aan uitgeven

Iik vond het apparaat heel erg onbruikbaar.
De beoogde effecten in combinatie met de 16 schuifjes vond ik waardeloos.

Origineel geplaatst door matt second
Iik vond het apparaat heel erg onbruikbaar.
De beoogde effecten in combinatie met de 16 schuifjes vond ik waardeloos.

...zal jou nog eens wat vragen :dubbel:

Heb een paar keer op het punt gestaan de EF303 weg te doen. Maar juist de effecten middels step te programmeren vind ik eigenlijk wel leuk aan dit apparaat. En m`n 707 vindt haar wel lief....
Zit wel een erg digitaal randje aan, maar kan daarom juist wel bruikbaar zijn.

De 303 emulator=jammer, drumkit mwoah...

Back