Mijn stijl

Wat dacht je:" Ik zal ze mijn volgende ramp eens laten horen?"

Het probleem is dat ik niet zeker weet of jij hier wel thuis hoort, of jij 12 jaar bent en of jij dit forum serieus neemt.

Je post te veel onzin, dus ga eens wat zinnigs maken, en post het dan pas als het af is..

Ik moet het nog maar eens zeggen, maar je liedjes moeten meer instrumenten hebben. Voeg eens pads toe, een melodie of zelfs een arpeggio, maar je muziek heeft gewoon meer instrumenten hebben.

Jaja

Jaja

Origineel geplaatst door Talsma
Wat dacht je:" Ik zal ze mijn volgende ramp eens laten horen?"

Het probleem is dat ik niet zeker weet of jij hier wel thuis hoort, of jij 12 jaar bent en of jij dit forum serieus neemt.

Je post te veel onzin, dus ga eens wat zinnigs maken, en post het dan pas als het af is..

Moet je jezelf eens zien jij post alleen maar onnodige dingen:bekdicht:

Bericht door een moderator:
Als je geen commentaar wenst, post dan geen tracks.
Geen flamewars hier!

Ik zou hier vast van alles over kunnen zeggen, maar eigenlijk blijf ik met maar één vraag zitten: waarom post jij dit? Of meer in het algemeen: waarom post je al die zinloze snippets? Of nog meer in het algemeen: waarom post je op dit forum, aangezien bijna al je posts meteen weggemodereerd worden? (zo las ik in een andere thread van je)

Als je hier niet op kunt antwoorden, dan kom je hier alleen maar om te zieken. In dat geval: misschien dat jij dat leuk vindt, maar de rest van het forum niet.

Alvast bedankt voor je medewerking.

ik vind het basslijntje echt heel leuk: het beloofd een heel heftig nummer... jammer dat daar niets van komt...
Na 15sec komt er een leuk ritme op de achtergrond bij, maar ik zou de snare gewoon op de tweede en vierde tel zetten en die hihat op elke halve tel... nu lijkt het net of je je metronoom hebt opgenomen...
Na 30sec vind ik het tijd om een vette bassdrum, hihats op elke 16e, en een leuke lead te horen... Ook hier zou een zware Duitse mannenstem niet misstaan...

Krijgen we versie 2 ook nog te horen?? Of blijft het hierbij, en geven we voor niets commentaar?

Hey vette sound man :okdan: Heb je black hole recordings al aangeschreven? Zou je moeten doen, stuur je demo dr heen man! Met een beetje begeleiding van iemand daar poep je volgens mij hit na hit uit :)

Succes!

-C-

Ik vind dit wel alweer beter als de vorige dingen die hij heeft gepost. Heeft al wat meer opbouw...

Alleen evilfaces, je moet jezelf wat meer tijd gunnen voordat je je liedjes gaat posten. Probeer zover mogelijk te komen om het als een heel nummer te laten klinken, blijf klooien totdat je zelf het gevoel hebt van: OK! Dit kan uitgebracht worden...
DAN PAS [en niet eerder] post je het hier, waarschijnlijk krijg je dan een hele golf kritiek over je heen, want het klinkt totaal niet als iets uitbrengbaars volgens ons. Maar als de mensen hier zich netjes gedragen, krijg je dan veel bruikbare tips terug en weet je waar je aan moet sleutelen bij je liedjes... Al deze tips gebruik je en probeer je te verwerken in nieuwe liedjes en als je voor jouw gevoel hebt van: ja, ok, nu is het dan toch echt uit te brengen want dit klinkt echt suuuuuuuuper dankzij die tips.
DAN PAS [en weer geldt: niet eerder!] post je die liedjes weer hier. Dus de liedjes waarin je onze tips hebt gebruikt ... Waarschijnlijk krijg je dan weer een hele golf kritiek over je heen met weer tips, etc. etc...

En zo blijf je eigenlijk aan de gang. Dat is het leerproces. En sommige kritiek kan soms hard aankomen... Dat blijf je houden... Maar zolang het kritiek is waar je wat aan hebt, is dat een goede zaak...

Schnappie? :)

oke je kunt je misschien afvragen, waarom post je je testjes zo vroeg. maar so what? waar staat datdat nie mag? laat die jongen lekker.

Origineel geplaatst door dirksoeters
oke je kunt je misschien afvragen, waarom post je je testjes zo vroeg. maar so what? waar staat datdat nie mag? laat die jongen lekker.

Wat dacht je van het idee dat niemand evilfaces z'n threads meer gaat lezen, omdat er dankzij het fenomeen "gewenning" verwacht wordt dat er toch weer een voor ons oninteressante snippet instaat.
Dan krijgt de jongen dus stukken minder [tot geen] feedback en weet ie niet wat ie fout doet, wat toch zijn "groeiproces" aardig negatief kan beinvloeden.

Het is dus van belang voor hemzelf... :geslaagd:

Om maar even een mening te geven:

De geluiden lijken wel uit een opgefokte gameboy te komen. Verder is zo repetief dat je er een gat van in je hoofd geboord krijgt. Maak eens een paar variaties op je bass line en plak die eens achter elkaar, Ik denk dat dat je volgende stap zou moeten zijn; variatie. Zorg idd voor wat betere instumenten, of gewoon een sampler. Ik heb veel tracks hier gehoord, maar deze valt toch wel het meest tegen.

En dan nu een vraag aan jouw Evilfaces: Wat vind je zelf van je muziek?

Origineel geplaatst door BigDplayboy
en als je voor jouw gevoel hebt van: ja, ok, nu is het dan toch echt uit te brengen want dit klinkt echt suuuuuuuuper dankzij die tips.
DAN PAS [en weer geldt: niet eerder!] post je die liedjes weer hier.
en misschien zou ie ook ergens een stukje webspace kunnen scoren want om nou al die zeer beperkte 'snippets' te uppen naar sf is ook niet je-van-het nutuulk...

Origineel geplaatst door 6 trak
hier... verzin hier maar eens wat op...

dit stukje audio is u geheel gratis aangeboden door erm...

Ik dacht de eerste paar seconden dat je even in de war zat met de maak bewust een kutnummer-thread ;) ... Maar het viel toch mee achteraf }:|

Evil Faces,

Mijn tip! lEKKER blijven posten en genieten. Lekker muziek maken,rotzooien en creatief bezig zijn en gewoon blijven posten die handel,tenzij je een verbod opgelegd word door het synthforum,lijkt me sterk.

Succes!

Back