stempel-achtig plaatje van 303

koediman

--<{(OoO)}>--
ik zoek een plaatje van een 303 maar dan niet een realistische foto... eerder een tekening oid... wil het als klein stempeltje op cd zetten.
als iemand een goed bovenaanzicht plaatje heeft is het ook okee... daar valt in photoshop ook wel iets mee te doen denk ik.

hay

misschien is een van deze wat, zit een gouden gloed over

FOTO

greetez turtelz

bedankt!... ik kom echter maar twee geschikte plaatjes tegen die dan ook nog eens allebei niet te krijgen zijn (klik erop en kom op een japanse site waar ik ze nergens zie staan)... jammer want die ene rechts in't midden op pag 2 is eigenlijk exakt wat ik zoek.

Op een hoes van een acid junkies cd staat toch ook zo'n knip-uit-en-maak-je-eigen-303 plaatje of niet?

die cd heb ik niet... kzie wel net dat er op vintagesynth een aardig plaatje staat... daar zal in photoshop wel iets mee te doen zijn... tzou natuurlijk makkelijker zijn als ik direkt een goed stempelbaar plaatje kan vinden.

beetje gefotoshopt:

Attachments

• 303-3.jpg
    303-3.jpg
    47,4 KB · Bekeken: 79
Origineel geplaatst door koediman
bedankt!... ik kom echter maar twee geschikte plaatjes tegen die dan ook nog eens allebei niet te krijgen zijn (klik erop en kom op een japanse site waar ik ze nergens zie staan)... jammer want die ene rechts in't midden op pag 2 is eigenlijk exakt wat ik zoek.

Als je op dat plaatje klikt zie je inderdaad niets op die site, maar helemaal bovenaan kan je toch nog eens op die afbeelding klikken om ze in ware grootte te zien?

Bij mij lukt dit wel

gewoon een 303 foto pakken en met brightness en contrast pielen in photoshop ofzo?

-C-

Of deze "thumbnail"

klik op het plaatje voor een vergroting!

Met dank aan matt second

LOL

Keb die van Johnny even in de fotosoep gehangen,
mocht je het wat vinden dan heb ik een grotere versie.

Attachments

• tb-303def.jpg
    tb-303def.jpg
    80,9 KB · Bekeken: 89
Back