Alesis Ion nu € 666 bij Music Store Koeln

Origineel geplaatst door virkaz
midi niet goed???
niks mis mee... cc's doet ie ook prima!

maaruh enfin... die chord mem en step mogen er van mij wel in.. (step geen pre btw)

Zal best goed werken, probleem ligt meer bij mij, moet de grbruiksaanweizing eens ff goed doornemen.:)

Nou wordt dat ding wel ineens heel interessant... Ik vond de demo's die ik heb gehoord erg mooi en het feit dat 'ie 3 OSC's heeft spreekt me erg aan.

Als ze 'm nou in nederland ook goedkoper maken wil ik mijn an1x+jv1010 misschien wel inruilen...

Duitse prijs

Duitse prijs

Niet vergeten dat dit een prijs is met duiste btw, zonder transport.
Opletten dus, want inclusief transport en met nederlandse of belgische btw gaat die prijs er al heel anders uizien.
Als je hem zelf gaat halen kost het je ook een ritje Keulen heen en weer. Niet echt goedkoop als je in Oostende woont! :D
En verder allemaal leuk tot je problemen krijgt, want dan kan je het ding zelf terugbrengen of opsturen.
Dan begint het gemelk.
Denk verder ook maar eens aan de locale economie.
Ik heb mijn Ion 3 maand geleden bij Millsaudio (Antwerpen) gekocht aan 999,-
Correcte prijs, correcte service en vriendlijke bediening. Duiste prijzen zullen me "worst" wezen. (sic)
Maar ik ben dan ook een Belg.}:|

als ze nederlandse btw gaan rekenen, komt er 3 procent bovenop de btw-loze prijs (van 16% duitse btw naar 19% nederlandse btw). Je hoeft niet 2x btw te betalen.
Douane problemen krijg je niet. Ik heb al meerdere malen wat uit duitsland besteld (bij thomann en musikproduktiv) en er was niks aan de hand hoor. Verzendkosten waren ook maar 8 euro. Ook voor een grote doos met o.a. een gitaar erin

edit:
volgens mij is de poster van hierboven gewoon verdrietig om het feit dat 'ie 333 euro meer heeft betaald dan nodig en probeert 'ie z'n verdriet te verbergen ;) :biertje:

Re: Duitse prijs

Re: Duitse prijs

Ik vind anders niet dat-ie ongelijk heeft. Vooral...

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
En verder allemaal leuk tot je problemen krijgt, want dan kan je het ding zelf terugbrengen of opsturen.
Dan begint het gemelk.

...is interessant omdat ik nu al voor de tweede keer in een jaar aan het klungelen ben met m'n Ion met in totaal vier problemen (drie kleine, één grote).

Re: Re: Duitse prijs

Re: Re: Duitse prijs

Maar binnenkort zakken de Nederlandse prijzen natuurlijk ook weer verder, zo gaat het steeds. Het zal niet zo zijn dat de Music Store nu opeens met veel een lagere marge genoegen neemt; m.a.w. de inkoopprijs is zeer waarschijnlijk juist verlaagd. En dat verhaal zal dan binnenkort ook hier weer worden doorgevoerd. De ene keer is die sneller, de andere keer de ander.

En ja, vooral die Ion schijnt nogal storingsgevoelig te zijn, dat is al in veel posts hier duidelijk geworden. Dat weerhoudt mij eigenlijk ook van het bestellen van deze synth in Duitsland...

Origineel geplaatst door Cheimoon
Ik vind anders niet dat-ie ongelijk heeft. Vooral...

...is interessant omdat ik nu al voor de tweede keer in een jaar aan het klungelen ben met m'n Ion met in totaal vier problemen (drie kleine, één grote).

mmm musicstore bv geeft prima service, opsturen hoeft net vervelender te zijn dan terugrijden naar de winkel, en weer ophalen, of weetikveel. ik zou zo zeggen, stelletje doemdenkers: bewaren die originele dozen!

ik zat trouwens zo eens naar de prijs van de micron te kijken en die zag ik het goedkoopst bij music house the netherlands, voor 399.
het zal toch niet waar zijn hè? knijp me 's (nee, niet daar, in mijn arm) kijken of ik droom.

Origineel geplaatst door Leo
ik zat trouwens zo eens naar de prijs van de micron te kijken en die zag ik het goedkoopst bij music house the netherlands, voor 399.
De Ion was er toen ook goedkoper - de rest zat nog op 899, ik had 'm voor 839.

Back