De Grote moet-ik-doorgaan-met muziekmaken

Origineel geplaatst door demian
Okay, stop met zeuren en ga verder met muziek maken.. :z

vindt ik opok

lets rock

Attachments

• dj.jpg
    dj.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 54
Ik weet zeker dat deze DJ de zalen elke keer weer helemaal uitverkoopt.:D (nou ja 98.7% dan)

Mij zal je iig nixcc :) verkopen. Het zijn uiteindelijk alleen maar sampletjes random aan elkaar geplakt...
Nu ja, als je zou gaan vissen zou je ook geen vis aan me verkopen :D dus kan je maar evengoed verder doen!

Met zo'n instelling kan je beter stoppen.

Je doet het graag of je doet het graag !!

mensen; qls je de eerste post in deze thread goed zou lezen, zou je gezien hebben dat ik schreef dat ik "niet meteen zou stoppen" met muziek maken; ongeacht jullie mening.
Had ik 8 jaar geleden geluisterd naar de mensen dan had ik wel bloemen gaan schikken ofzo.....

t is slecht weer hier by the way

grtzz
nixcc

Laatst gewijzigd:
Mij zal je iig nixcc verkopen. Het zijn uiteindelijk alleen maar sampletjes random aan elkaar geplakt...

jij hebt zeker alleen de eerste track geluisterd .......

zoals al eerder iemand zei..

ga door zolang je het leuk vind om te doen, en zolang je spullen niet te veel in waarde dalen. Als je veel dure spullen hebt is het misschien extra druk om er ook daadwerkelijk wat uit te moeten halen, het is immers zonde om na een tijd heel veel geld te verliezen bij de verkoop en er niets uit te hebben gehaald.

Ik zit nu ook effe in een dip. Ik werk nog niet zo lekker met mn setup en ik zie er gewoon ff tegenop om iets in elkaar te zetten. Ook vind ik mezelf nu niet zo geniaal als ik zou willen... Ik zou mn spullen dus kunnen verkopen en een andere hobby kunnen zoeken. Maar ik heb niet zo veel dure spullen en dus maakt het me niet zo veel uit als ze ff werkloos op de plank staan. Ik probeer het over een tijdje wel weer es...

[off-topic]
@trash: is dat je vriendin in je avatar? :P
[/off-topic]

Attachments

• trash.jpg
    trash.jpg
    5,9 KB · Bekeken: 52
Origineel geplaatst door r.5
[off-topic]
[/off-topic]

ik bespeur hier toch enige jalouzie8~

Origineel geplaatst door r.5
[off-topic]
[/off-topic]

Als jij vrouwen zo ziet,hoe ziet jou vriendin er dan uit?:D

Nee dit is Willem,een broer van me die ik nooit dacht te hebben.
Van de kro uit belde ze mij,het programma spoorloos,of ik interesse zou hebben in een broer.
Die broer die ik nooit had gehad woonde in helmond,al jaren onder een brug in een doos.
Voor 50 gulden toen nog was ik de man,en mocht hem huisvesting bieden.
Sociaal als ik ben vond ik dat geen probleem,heb Willem in huis genomen,en het programma Spoorloos natuurlijk van harte bedankt.
Willem,mijn nooit gehad hebbende broer,is eigenlijk een nazaad(t?) van George moroeder,ook een helmonder die in de jaren 60 veel hits had met"De sjees" en" Van bier tot ieturnitie"
Eigenlijk kun je gewoon zeggen dat ik supertrots op hem ben,vandaar de avatar.

Back