Micro Q Soft Upgrade

Status
Please reply by conversation.

DrT

Stamgast
Ik heb een Micro Q lite heb in de manual gelezen dat er een softupgrade naar een micro q bestaat.
Wie kan mij helpen.
Het zou om een midi file gaan maar ik kan hem niet vinden.

ben je er zeker van dat je de manual niet verkeerd begrepen hebt? volgens mij was de upgrade van de micro Q lite naar de micro Q een upgrade van het aantal beschikbare stemmen en die upgrade moet, veronderstel ik net zoals bij de microwave xt die ik heb, gebeuren door een erkende instantie door waldorf. het betreft een HARDWARE upgrade, geen software upgrade. Alle software upgrades van waldorf staan nog altijd op hun server hier als je eht daar niet vindt dan denk ik dat je er veilig van uit kunt gaan dat het geen software update betreft.

Van lite naar 25 stemmen is soft, van 25 naar omega (75) is hardware.

De software upgrade is (was) net als de hardware upgrade niet gratis dus het lijkt me sterk dat je ergens (in het legale circuit) die update zal vinden.

Maar ja Waldorf is failliet waar kan ik nog terecht?
Het is maar een midi file moet toch ergens te hale zijn.
Aan al degene die een LITE versie hebben geupdate.
Hebben jullie dat midifiletje nog ligge?
Greetz.

ik heb vandaag de micro Q binnengekregen. omdat ik 'm zonder pc gebruik ('m hooguit tegelijk met 3 rijen maq, mijn drumcomputer en 1 toetsenbord aanstuur) zit ik niet echt op een stemmenuitbreiding te wachten, van 12 naar max 25 (wat ik begrijp uit het overzicht van waldorf zijn de 25 stemmen van de micro q een max aantal, afhankelijk van hoe complex de patches zijn, de micro q lite heeft sowieso 12 stemmen.......) en dan is 60 euro (zal nog wel wat bijkomen voor verzending/administratie en zo) toch niet goedkoop.

heeft er nou niemand zo'n midi filetje of ergens op een ftp server of zo??

ik zag trouwens bij global in de waldorf al een upgrade code staan, is dat bij jou ook zo? (een van de laatste global pagina's: upgrade code to lite, zoiets staat er.

Ja er staat een upgrade code in men LITE. 60 euro zonder verzend kosten he die gasten sturen het als email attachment. Vroeger was het zoon 250euro.

is het zo simpel??
dus in feite 30 euro, als wij 'm allebei upgraden? zo'n file kan je toch meer gebruiken, of moet je juist de code aan hun opgeven (die in de micro Q) waarna zij een file maken voor die ene micro Q lite?!

Mja die upgrade wordt op maat gemaakt is dus uniek..
Daarom die code.
Anders zou het idd makelijk zijn de kosten te verdelen.

Origineel geplaatst door DrT
Mja die upgrade wordt op maat gemaakt is dus uniek..
Daarom die code.
Anders zou het idd makelijk zijn de kosten te verdelen.

Heb jij dan een serial van je uQ moeten toesturen DrT? Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat :)

daar moet je weer duitser voor zijn hoor. lepe gasten!
en dan toch nog failliet gaan.....

Origineel geplaatst door Leo
daar moet je weer duitser voor zijn hoor. lepe gasten!
en dan toch nog failliet gaan.....

koop dan gelijk de goede uQ of zeur niet. :engel:

haha,
ik zeur niet, ik koop gewoon die upgrade niet. 12 stemmen is zo verkeerd nog niet hoor.
trouwens, ik doe hem weer weg, is mij toch te clean.

krijg net bericht: 59 euro.
naast de polyfonie zou ook het aantal effecten worden uitgebreid: vocoder en reverb... zoiets.

Status
Please reply by conversation.
Back