• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

GOEDKOOP !!! Restant UITVERKOOP STUDIO

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Restant uitverkoop van de studio:

Yamaha SY77 synthesizer/workstation

- FM synthesizer in zeer goede staat en met werkende floppy-drive € 275,00

General Music S2r synthesizer/workstation met turbo-board € 150,00

- fantastisch ROMpler, zwaar onderschat, zeer goed alternatief voor Roland Vintage-board

analoge DBX 166XL compressor/limiter/expander

- analoge DBX compressor, dit is de grotere broer van het instapmodel 266XL (zie website www.dbxpro.com), en heeft ook een limiter voor de mastering van je opnames. € 200,00

- Flightcase voor bv de SY77 € 80,00
- Quick Lok standaard voor 2 synths € 35,00

______________________________________________________________________________________________

Voor de prijswachters --> dit zijn vaste prijzen <--

Ik was vergeten de GEM Equinox hier nog bij te zetten. Echt een topapparaat alleen niet zo mijn sound. Hetzelfde geldt voor de SY77. Jezus wat is dat ding ingewikkeld.

Beide zeer knappe apparaten.

De SY77 mag wel weg voor € 265,00
De Equinox voor € 395,00.

Dankzij een zeer respectable forumlid (en Equinox-bezitter) nog de tip gekregen het aantal toetsen erbij te zetten. Het zijn er 61.

Let wel deze wondersynth heeft sublieme B3-klanken en met die drawbars is het echt feest. (als je ervan houdt ten minste):okdan:

Betreffende de echte synthklanken (zaag/square) kan hij zich meten met mijn Nordrack 2.

Deze synth heeft ook de mogelijkheid SCSI + simms + harddisk inbouwmogelijkheden. Hij leest de meeste sample-formaten. Een sample-player is meest zuivere zin des woords.

Vandaag weer een mooie dag zowel qua weer als het ophalen van de SY77 door de nieuwe aspirant-eigenaar. Er is genoeg aandacht voor de GEM. Verbaast me ook niets voor die prijs. Ik zag er 1 op Ebay, de 76, weggaan voor € 570,00. Dat is € 180,00 meer voor 12 toetsen.:biertje:

Nieuwe prijs voor de GEM Equinoxe 61 € 375

Nieuwe prijs voor de flightcase € 75

-----------------------------------------------------------------------

De S2r blijft in zijn hok.

Attachments

• gemequinox1a.jpg
    gemequinox1a.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 49
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back