Waldorf Wave

zeg eh.. wiseguy en monopoly, praten jullie nou in dollars (toch jullie hobby samen?) of euro's?

Origineel geplaatst door Wiseguy
Niet veel toch :D

idd geen geld (voor nono). :verkoght:

Misschien kan je inplaats van deze synth, mits je er flink wat bij legt, een 'dure' VA kopen.8> (want die zijn natuuk vele malen duurder)

als ik moderator was, had ik jullie er toch op gewezen dat je het ook leuk kan houden en niet al te persoonlijk hoeft te worden. probeer een beetje de inhoud en betrekking uit elkaar te houden.

een beetje heen en weer lullen over een prijs of een mening, ok, een steekje onder water, vaak ook leuk, maar soms leest het ineens wat te kwaadaardig weg.... cut

Jij bent een rijke vent Leo dus absoluut Euro's ;)

Origineel geplaatst door Leo
zeg eh.. wiseguy en monopoly, praten jullie nou in dollars (toch jullie hobby samen?) of euro's?

als ik moderator was, had ik jullie er toch op gewezen dat je het ook leuk kan houden en niet al te persoonlijk hoeft te worden. probeer een beetje de inhoud en betrekking uit elkaar te houden.

een beetje heen en weer lullen over een prijs of een mening, ok, een steekje onder water, vaak ook leuk, maar soms leest het ineens wat te kwaadaardig weg.... cut
Als ik jou was dan zou ik ergens mee ophouden. :)

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=10902&highlight=alles

;)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Als ik jou was dan zou ik ergens mee ophouden. :)

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=10902&highlight=alles

;)

en dan de wereld maar langzaam af zien glijden zonder wat te doen?

ik was toch wel serieus. het kan ook leuk blijven en soms zie je gewoon de kwaadaardigheid erin sluipen, worden opmerkingen gemaakt om iemand écht af te zeiken of misschien wel te kwetsen. en da's toch wel erg flink gedrag voor een synthforum.

Ik vind dat JohnnyBusca gelijk heeft. Haal de balk eerst uit de eigen ogen.....:doei:

verbaast me niks dat je het zo vindt, en ook niet dat je dat even moet vermelden hier. als jij een intelligent lezer bent, zal je zien dat het met de inhoud van mijn posts wel meevalt, uit jouw bericht lees ik dat je toch wel een hekel hebt aan mono (terecht of niet?) en dat soort dingen wil ik hier niet lezen.
overigens vraag ik me af of jij weet wat johnny bedoelt, als je het er zo mee eens bent.

TJEEZIS WAT EEN VETTE SYNTH, DIE WALDORF WAVE

Zo, de shit weer ontopic getrokken!

Ik heb die wave zien staan op de meeting maar helaas leek het wel een bak kippevoer in een kippehok want iedereen verdrong zich er omheen. Helaas heb ik dus niet kunnen 'anfassen'. Jammer, volgende meeting misschien...

4000 euro heb ik er niet voor over trouwens. Misschien is het niet duur maar het is wél veel geld :).

-C-

ja je hebt gelijk.
in alles.
on topic
vet
en veel geld
en eigenlijk, voor wat ie echt is, wat ie kan, hoe die klinkt, te duur

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Leo heeft duidelijk moderator ambities:D
ach ja, het kan altijd beter hè. maar misschien ga ik het toch in de landelijke politiek zoeken

De Nieuwe Geert Wilders ?

haha

ach ja, het kan altijd beter hè. maar misschien ga ik het toch in de landelijke politiek zoeken

STEM:
=> Lijst Leo <=

Dat bekt ook nog eens lekker. Misschien meteen maar een lijstverbinding aangaan met de Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen?

Voor het on-topic nog een variantje :engel: :

Attachments

• wave_shad_georg_frei.gif
    wave_shad_georg_frei.gif
    68,9 KB · Bekeken: 82
Ik denk dat het met de Wave zo is als met een CS80 of OB8 of zo ... hij klinkt heel goed en vet en al wat je wilt (en ik weet waar ik met de Wave over spreek :D ), maar het blijft veel geld kosten om zo'n bak te bezitten en je moet er mee rekening blijven houden dat toch wat onderhoud begint te vragen.

In ieder geval is z'n design nog steeds tijdloos ... zo'n mooie synths worden tegenwoordig niet meer gemaakt ;)

:doei:

Origineel geplaatst door P-Five
Wat denk je: zou de verkoper hem niet op twee sites kunnen aanbieden?
Beide verkopers hebben als nick 'Soulfit'. Toeval...?

PS Pas op: ik zit in zeikmode als gevolg van 1 april.

Ooow je heb zo een woede aanval :D

Back