Wiseguy
Ouwe rot
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb dan wel wat geld over van die 4000.
Niet veel toch

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb dan wel wat geld over van die 4000.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Niet veel toch![]()
(want die zijn natuuk vele malen duurder)
Origineel geplaatst door Leo
zeg eh.. wiseguy en monopoly, praten jullie nou in dollars (toch jullie hobby samen?) of euro's?
Als ik jou was dan zou ik ergens mee ophouden.Origineel geplaatst door Leo
als ik moderator was, had ik jullie er toch op gewezen dat je het ook leuk kan houden en niet al te persoonlijk hoeft te worden. probeer een beetje de inhoud en betrekking uit elkaar te houden.
een beetje heen en weer lullen over een prijs of een mening, ok, een steekje onder water, vaak ook leuk, maar soms leest het ineens wat te kwaadaardig weg.... cut

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Als ik jou was dan zou ik ergens mee ophouden.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=10902&highlight=alles
![]()
.
ach ja, het kan altijd beter hè. maar misschien ga ik het toch in de landelijke politiek zoekenOrigineel geplaatst door xpanded stereo
Leo heeft duidelijk moderator ambities![]()
Origineel geplaatst door Leo
ach ja, het kan altijd beter hè. maar misschien ga ik het toch in de landelijke politiek zoeken
), maar het blijft veel geld kosten om zo'n bak te bezitten en je moet er mee rekening blijven houden dat toch wat onderhoud begint te vragen.

Origineel geplaatst door division_by_0
't regent waves![]()
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46985&item=7311870814&rd=1
Origineel geplaatst door P-Five
Wat denk je: zou de verkoper hem niet op twee sites kunnen aanbieden?
Beide verkopers hebben als nick 'Soulfit'. Toeval...?
PS Pas op: ik zit in zeikmode als gevolg van 1 april.