3000e post

Euh, ja dat wist ik wel, maar C zit sinds die tijd nog steeds vaak in de chat hoor. Dus hij is nooit weggeweest! Haha, die Robin, fijn he al die aandacht? :D

Ik ga denk ik binnenkort ook net doen of ik wegga. Mooi man. Was er niet in de 80's die Nederlandse acteur die net deed alsof hij was ontvoert? Bleek ie later allemaal verzonnen te hebben....

R

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Jules Croiset. Die beweerde (gelet op zijn afkomst) ontvoerd te zijn door rechts extremisten toch?

Ja hij inderdaad! Was nogal een hetse..

Bericht door een moderator:
samengevoegd

Re: 3000e post

Origineel geplaatst door C738
Ik ga zo mijn wachtwoord blind intiepen zodat ik niet meer in kan loggen :), dit is dus ook écht mijn laatste post en geen grap :).

Hey C, blij dat je terugbent, maar euh ... hoe heb je je wachtwoord geraden? :D Blijkbaar toch geen waterdicht plan. ;)

Hmmmm niet m'n 3000'ste maar ik kap er ook mee....had alleen geen zin om een thread te openen dus plomp het maar bij -C- in zijn ''goodbye'' thread...

Ga hier geen redenen neerplompen waarom ik vind dat namelijk een beetje bullshit..
T'is maar dat sommige mensen weten dat ik hier niet meer te vinden ben en diegene die me willen vinden krijgen dat wel voor elkaar (zijn er niet veel of helemaal geen :D)

:doei: :doei: :doei: :doei: :doei: :doei:

en zowel jij als C zijn al lang en breed terug (wie had dat nou kunnen denken? nou, o.a. ik dus)
en dat allemaal zonder weer stiekum en in het geniep een nieuwe nick aan te maken... klap klap...! 8o)

gelukkig maar, want C heeft inmiddels alweer een zeer geitige thread weten op te zetten :D

maar is dat de echte C of heeft iemand zijn wachtwoord gekraakt8)

Origineel geplaatst door 6 trak
die optie zou ook nog kunnen bestaan idd... wie oh wie...

voor zover je -c-ker kan zijn van dingen in het leven, ben ik er -c-ker van dat het -c- is...

Back