dr. bohm digital drums engelstalige handleiding

koediman

--<{(OoO)}>--
heb hier een dr bohm te leen staan en probeer nou uit te zoeken hoe je eigen patterns kunt maken... met de duitse handleiding in de hand kom ik een aardig end maar het kost me erg veel moeite.
dus... als er iemand een pdf'je ofzo van de engelstalige handleiding heeft (nl-talige zal wel niet bestaan toch?) hoor ik het graag.

Dan moet je bij senso zijn. Daar heb ik hem ook gehaald. Een hele mooie versie!

http://www.senso.dds.nl/index.html

DR. BÖHM

OPERATION MANUALS
Digital Drums Gebruikershandleiding . . . . . . . . . . . . QR 14,95

bedankt voor de tip johnny... maar voor 15 euro + verzendkosten kan ik net zo goed "duits voor beginners" kopen... daar heb ik dan ook nog wat aan als die böhm weer terug naar de eigenaar is. ;)

maarreuhh.... is er enige kans dat je voor mij die paar pagina's die over het zelf programmeren van ritme's gaan kan inscannen?... het gaat mij vooral om de wat esoterische funkties zoals opslaan van ritmes, volumeregeling/panning van afzonderlijke geluiden en dat soort zooi.... even een ritme inkloppen (wat een prachtig vlaamse term is dat toch) lukt me nu zonder problemen... het ding is in de basis harstikke logisch opgezet... daar kunnen sommige amerikanen en japanners nog wat van leren! :)

Ik heb mijn bohm nu nog bij CraZ staan met manual, maar ik zal er aan proberen te denken mocht ik hem weer in huis hebben. Is de jouwe te syncen?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb mijn bohm nu nog bij CraZ staan met manual, maar ik zal er aan proberen te denken mocht ik hem weer in huis hebben. Is de jouwe te syncen?

bedankt!... enneuhh... hij synct als een tiet hier... misschien scheelt het dat dit exemplaar zo ongeveer alle uitbreidingen d'r op heeft zitten die mogelijk zijn.... we kwamen er van de week achter dat je dat duffe keyboardje niet nodig hebt maar de begeleidingsmelodieen ook met midi kunt besturen... affengeil!!

Ik heb die sync mod niet.... hej.. Interessant.... heb jij daar duitse schema's van?

hij synct op z'n midi-ingang hè, dus ik weet niet of dat een aparte mod is... of is z'n midi ook al een mod?
anyway... ik heb totaal geen verstand van electronica en weet ook niet of dit de schema's zijn zoals je bedoeld maar ik heb hier liggen "bauanleitung 4 fernbedienungs-funktionen für DD (separate aufstellung)" en "bauanleitung für separate aufstellung"
nu ik het opschrijf zie ik dat het eigenlijk in beide gevallen om hetzelfde gaat maar het zijn echt twee verschillende boekwerkjes met allebei een hoop schema's erin... kheb geen idee of iets wat erin staat op een syncmod moet duiden.

helaas heb ik zelf geen scanner, maar als je denkt dat je er wat aan hebt wil ik wel wat kopietjes draaien bij de supermarkt en opsturen.

shit... zit hier nog even die stapel handleidingen/schema's die ik mee heb gekregen te checken en zie nou ook dat je je eigen begeleidingsmelodieen kan inprogrammeren!... alleen kloten dat het allemaal in het duits is!!! :(
dit apparaat is qua begeleiding gewoon instant kraftwerk dus ik ben bang dat ik toch echt dat boekje duits voor beginners zal moeten gaan aanschaffen.

Jij hebt gewoon de volledige versie.. Ik alleen maar de drums, en die zijn zooo goddamn lekker!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Jij hebt gewoon de volledige versie.. Ik alleen maar de drums, en die zijn zooo goddamn lekker!

idd... met deze bak als basis + 2 303's hebben we de afgelopen tijd verschillende megavette acidjams gemaakt... ik verwacht niet de de dr. gedacht had dat ze z'n drums daar nog eens voor zouden gebruiken. :D

nog even voor de liefhebbers... de dr. böhm met begeleiding.
hij is enigszins aangevuld met een syncussion metaalachtige klank en een 808 boom maar zover ik me kan herinneren komen alle andere geluiden uit de böhm.

Attachments

• bohmbegeleiding.mp3
    376,5 KB · Bekeken: 109
welke versie hadje
de digidrums die zwarte grote doos
of die houten met keys ?
pixie

koedie hebje de toetsen versie digidrums ?
en erzit bassline/ melodie begeleiding in ???

ik heb wel een bohm met midi en seperate outs / trigger ins kaart
lijkt van binnen egt zelfbouw :engel:

Back