als dat plaatje niet geshopped is van die A6, hebben ze de draaiknoppen nogal scheef opgemod!
linker knoppen wijzen naar rechts, knoppen in t midden naar links
Ergens heeft het wel een enorm synth-nerd gehalte: als 1 april grap zeggen dat er een rack versie van een bepaalde synth uitkomt. Ik heb het thuis proberen uit te leggen, maar meer dan licht opgetrokken mondhoeken is het niet waard IMHO. Ook niet een Andy rack.
Zijn er trouwens nog meer leuke 1 april grappen gesignaleerd?
t lijkt me echt verschrikkelijk om met dit ding te werken :/ veeeels te drukke interface :/
vind ik zowieso bij de andy, dat hij te druk is. magoed das mijn smaak :X
De A rack is geen hoax, het is een gemodde A6 net zoals de aurora, van dezelfde modders zoals ik zei... zelfde hebben ze gedaan met de neuron (synapse), dus GEEEN hoax
Origineel geplaatst door Cyber_MSD De A rack is geen hoax, het is een gemodde A6 net zoals de aurora, van dezelfde modders zoals ik zei... zelfde hebben ze gedaan met de neuron (synapse), dus GEEEN hoax
Moeten 1 april grappen niet gewoon op 1 april gemaakt worden ipv 31 maart? Nieuwe produkten aankondigen op 1 april worden sowieso niet serieus genomen, dus dan maar een dag ervoor onder het mom van een 1 april grap omdat de grap anders mislukt?
Wel een hoax, en nog niet eens zo moeilijk te bewijzen ook. Knoppen staan gewoon scheef en niemand met enig inzicht in user-interface design zou het display en de presetselectieknoppen zo ver van elkaar weg en in zo'n lompe plaats neerzetten.
Kijk maar eens hier naar http://www.alesis.com/downloads/ftp/ftp_images.htm > bij A6 Andromeda en kijk wat je aan verschillen kunt vinden. Hoge resolutieplaatjes zijn heel fijn om dit soort ongein mee uit te halen.
Origineel geplaatst door Riekoes Moeten 1 april grappen niet gewoon op 1 april gemaakt worden ipv 31 maart? Nieuwe produkten aankondigen op 1 april worden sowieso niet serieus genomen, dus dan maar een dag ervoor onder het mom van een 1 april grap omdat de grap anders mislukt?
Ik heb niet lang na mijn onvrede geuit te hebben :-) bij gearjunkies een nette mail teruggekregen dat het een smakelijke grap was. Het zou mij dus zeer verbazen dat het toch echt blijkt te zijn.
Wellicht is alesis op ideeën gebracht door deze grap, maar dan niet zo snel. Bij feedback zijn ze er gewoon ingestonken denk ik
Ben ik dan de enige die dit gewoon niet grappig vindt? Sjiez, bind dan een portomonnee aan een touwtje en trek m weg als iemand m wil pakken, dat is leuk.. Of verzin iets echt leuks, zoals de Novation F-station! (Als iemand daar het plaatje nog van heeft: Posten AUB! Die was geweldig!!!)
Maar een rack-versie van een synth is toch gewoon niet leuk? Hahahaha hij bestaat niet.. Poeh zeg, was dat even lachen...
Zitten 2 kikkers op 1 april op een lelieblad.. Zegt de 1 tegen de ander dat zn veter los zit! De kikker bukt om zijn veter vast te doen, waarop ie ineens enorm anaal genomen wordt door die andere kikker...
"GAST WAT DOE JE NOU!!!! BLIJF VAN ME AF!!!"
Waarop de 1e kikker zegt:
"1 April, kikker in je bil!"
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.