Het moet toch niet gekker worden...

Hee hola, je krijgt er wel die kat bij en dat doekje (en als je pingelt misschien wel die paar stoeptegels ook!)

vette deal

jeetje...

het moet inderdaad niet veel gekker worden!

wat volgt straks: Bieden op de originele aankoopbon van een TR909 ? :)

Maar voor die stoeptegels zou ik het wel doen, haha... :D

en die meneer of mevrouw die dat geplaatst heeft gaat vanaf nu lekker naar deze ongelooflijk snel groeiende thread kijken hoe er op gereageerd gaat worden en nadat iedereen van de schrik bekomen is zal iemand een opmerking maken: wat is er nou uberhaupt zo bijzonder aan zo'n tr 606 eigenlijk waarop iemand anders dan weer zal zeggen: gebruik de zoekfunctie etc etc.....ach ja.

ik verkoop een stukje vloerbedekking waar mijn juno 106 een tijdje op heeft gestaan voor slechts €150,- voor de ECHTE houseliefhebbers:)

Re: Het moet toch niet gekker worden...

Origineel geplaatst door etaoin
...en meer in het kader van "totaal NIET interessante gear gevonden", vraagt iemand op Marktplaats 25 (Ja, vijfentwintig) harde Nederlandse euro's voor het doosje van een TR606 :confused:

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/drumcomputers/7247.htm

Ik wil die doos best voor een paar euro's hebben, maar echt niet voor 25. Das belachelijk veel. Heb maar ff een lager bod gedaan. 8)

Katten zijn gaaf.

Origineel geplaatst door S@tish
jeetje...

Bieden op de originele aankoopbon van een TR909 ? :)

M

Een echte originele aankoopbon zondervouw of nietje erin..........dat is wel bijzonder hoor. Zo heb ik nog een vliegticket met vertrektijd precies op het moment van inslag het tweede toestel en treinkaartjes van 9-11! Helemaal ongevouwen in nieuwstaat. Ruilen?

Als je die kat erbij krijgt moet je hem zeker nemen. Das een Noorse Boskat en die doen al gauw een paar honderd euro !!
:D

ja, je moet er van houden , maar aan mijn muur komen ze niet

Aangeboden: Paukenpaartje
Prijs: € 75,00
Beschrijving: Prachtig paukenpaartje uit het einde van de 19de eeuw, voornamelijk ter decoratie. Hoogte 35 cm, doorsnee 32 cm. Eén ondervel is beschadigd en gerepareerd. Inclusief trommelstokken

Attachments

• 1655 (wince).jpg
    1655 (wince).jpg
    7 KB · Bekeken: 81
Back